• Kroumata

Jag utmanar DIG!

Hejsan! 

Vill nu göra ett riktigt tokryck på både tränings och viktfronten för att känna den där härliga tillfredsställelsen av att ha lyckats som är så jäkla go!
    Någon som vill hänga på någon form av viktutmaning/träningsutmaning fram till juni i år? I paketet ingår givetvis vägning varje vecka, tips osv.

• Svar på tråden Jag utmanar DIG!
  • TheKimsis

Jo, jag skulle kunna hänga på. :D

• Paulas mamma

Jag är på. Har gått upp 4 kg på en månad (?). De plus några till ska bort till sommaren. Vägning vilken dag? Måndagar?

• Paulas mamma

Tränar 4 konsitionspass i veckan, jag ska antingen lägga till ett styrkepass eller byta ett kondition till styrka. Börjar denna vecka.

• Kroumata

[quote=69039348][quote-nick]TheKimsis skrev 2013-03-05 06:07:17 följande:[/quote-nick]Jo, jag skulle kunna hänga på. :D[/ Grymt! Ska vi köra vägning varje måndag? Har tyvärr åkt på en förkylning så jag kan dessvärre inte träna för tillfället. Vad kommer du träna/hur mycket? Hur ser din kost ut idag/hur tänkte du lägga upp den?

• Paulas mamma

Jag tränar kondition 3 ggr per vecka och ska lägga till ett styrkepass per vecka. Äter LCHF och har gjort sen i somras. Gått ner en del men står nu still. Även gått upp lite igen. Är mer strikt nu. Mindre kolhydrater och mindre mejerier. Vägning måndag blir väl jättebra tycker jag. Hur har du själv lagt upp mat och träning?

• Paulas mamma

Vägning från i måndags. 68 kg. Gickner 4 kg förra veckan, mest vätska. Kör helt mejerifritt. Var även på gymmet igår med gyminstruktör och hon gjorde iordning ett styrkeschema till mig som jag ska följa 2 dar i veckan. Såå peppad.

• lizetted

Åh jag är gärna med, ska ni starta en facebookgrupp eller något? Någon som bloggar? 
    Jag ska dieta/deffa i två månader - start på måndag tillochmed 20 maj.
    Skall även fortsätta med styrketräning 5 pass i veckan + 3 gruppass (detta låter säkert mycket men jag är van vid att träna 2 gånger om dagen, men har trots detta svårt att hålla maten)
    Mitt mål är att gå ned i fettmassa och få mer väldefinierade muskler.  

• TheKimsis
    Kroumata skrev 2013-03-06 20:04:33 följande:
    [quote=69039348][quote-nick]TheKimsis skrev 2013-03-05 06:07:17 följande:[/quote-nick]Jo, jag skulle kunna hänga på. :D[/ Grymt! Ska vi köra vägning varje måndag? Har tyvärr åkt på en förkylning så jag kan dessvärre inte träna för tillfället. Vad kommer du träna/hur mycket? Hur ser din kost ut idag/hur tänkte du lägga upp den?
    Jo, visst ska vi väga oss varje måndag! :)
    Åh, vad tråkigt! Jag kommer nog gå mycket, samt träna i tre timmar var tredje dag. Jag har ingen aning hur jag ska äta. Antar att det blir mycket avokado och liknande. 
  • Aya

Jag hänger gärna på. Har precis börjat med Xtravaganzan igår så nu är jag seg som aldrig förr. Frusen och trött, men annars helt okej.  Jag ska fortsätta med Xtravaganzan några veckor för att gå ner de kilon som är kvar. 

• Paulas mamma

Har kommit ur banorna lite. Men ska köra ett indoor walking pass ikväll. Och i helgen ska jag iväg på tävling med hundarna och på hotellet finns gym och pool så jag ska träna och simma lite imorgon. Och har bakat lite fröknäcke till mellanmål att knapra på när hungern slår in. :)

Svar på tråden Jag utmanar DIG!