Novemberbebisar 2013
Hej!
Plussade förra veckan och är nu i v 5+1 såå spännande! Mitt första barn! BF 5 November
Känner mig uppblåst och kissnödig annars mår jag toppen!
hur mår du?
ja det var tätt
Duktig du är som orkar!
Hej!
Plussade förra veckan och är nu i v 5+1 såå spännande! Mitt första barn! BF 5 November
Känner mig uppblåst och kissnödig annars mår jag toppen!
hur mår du?
ja det var tätt
Duktig du är som orkar!
skönt!
är så lite rädd för MF.. har så många i min närhet som fått och även så sent som v 15 så man är lite försiktig ändå..

Ja det hoppas jag verkligen!!
Pangis trött är bara förnamnet ;D och sen är jag uppsvälld! Men annars består dagarna mest av att vara hungrig och kissnödig! Nog känns det att man är gravid! ;)
Hej!
Är i v13+2 och jag fick inte tid för ultraljud förrens v19+1 Åhh det var sent tycker jag? Eller?
Ja mycket om detta med KUB här, har valt att inte göra kub trots min nyfikenhet ;) är dock nervös som alla blivande mammor att "tänk om det är nått fel på barnet" men så roligt att det har varit så bra på alla era KUB test!! En väninna till min brorsfru är 40 år och träffade en man sent i livet och blev gravid hon fick en på två på downsyndrome men hon valde att behålla pga hennes ålder, och det blev en full frisk liten tjej! :)
Kram till er alla som har tufft med blödningar och andra ord som jag knappt förstår!! Hoppas allt går bra för er alla! 
Ultraljud i morgon!!! Wiii va spännande! Då är vi i v 18+2. Ska inte ta reda på kön :)
Tack söta för omtanken :) allt gick bra! Vilken häftig upplevelse!! :D nu kan man slappna av lite när man vet att allt är som det ska!! :)

Åh va skönt att höra!!! :D
Låg och tänkte på er i går kväll när jag läste ditt tidigare inlägg och visste inte vad jag skulle skriva..
Men så skönt att de är så duktiga i dag och att det håller koll på er! Håller tummarna att du ska få gå så långt det är möjligt och så skönt att höra att eran pojke är frisk! Ta hand om er!
Kram!
Hej tjejor!
En liten fråga.. Jag har fått väldigt ont i nedre delen av buken. Har ont hela tiden speciellt när jag reser mig upp. Min brorsfru trodde det var livmodern som växer.. Någon av er som har några liknande känningar?
Man blir ju ändå lite orolig :S