greeneyes skrev 2013-03-10 07:48:56 följande:
Hur mår ni som har BF runt 14 november? Jag har molvärk, lite ömma bröstvårtor och större bröst. Lite lätt halsbränna, extremt god aptit, fruktansvärt trött och förstoppad och har fått massa finnar... (Ja, jag bockar av typ allt på listan, gjorde det med dottern som är född 2007 också). Denna gång har vi valt att inte berätta för någon så här tidigt. Hade ett tidigt mf i höstas och då hade vi berättat för alla, vilket jag upplevde som jobbigt. Men jag förstår inte hur man ska kunna hålla tyst så länge!! Min 5-åring har tjatat om syskon sååå länge, långtar så efter att få berätta för henne! När tänker ni berätta för omgivningen?
Hej! Många symptom du har

Jag har liknande som dig. Fått mycket större bröst som ömmar extremt, finnar, molande värk till och från, gasigmage och lätt illamående. Vi berättade för våra familjer igår. Vi har otroligt nära kontakt så det kändes självklart. Berättade även för min gravida bästa vän. Alla dom är människor som jag vill stötta mig om graviditeten avbryts. Förstår om du rädd för att berätta innan vecka13.