Inlägg från: camilla88 |Visa alla inlägg
  • camilla88

Novemberbebisar 2013

hej, jag hoppar in här :)  jag en dotter född -11 och en till dotter född-12 vi förlora henne i magen samma dag hon föddes, Missfall i dec-12 och nu har vi plussa igen och är i v5 4+5 idag, hoppas lyckan är hos oss så orolig för missfall denna gång igen  

• camilla88

Glömde skriva att ja är beräknad 10 november som pangis :) trevligt att nån samma beräknad som mig med ;) ja kommer iaf försöka hålla mig iaf till dotterns födelsedag då är ja iaf v11 10+0 :)

• camilla88

alla är så välkomna, ja mår jätte bra fram till igår när jag börja blöda men bara lite ljusrosablödning och sen senare på dagen så blev de lite mera rött men nu till morgon så har de börja blivit brunt och hoppas verkligen bebisen mår bra och ringde rådgivningen på gynmottagning och då fick ja en tid för ultraljud inte förrs på måndag och då är jag 11+0 och nu tar oroligheten ännu värre och vänta dit och få ett besked håller tummarna

• camilla88

Imorse var blödning brunt och sen så kommer man till jobbet börja jobba så börja de blöda igen men inte mängder men ändå så undra man varför, ja måste kanske ta de lugnare på jobbet och det är restaurang ja arbetar med..

• camilla88

jo ja jobbar en liten stund idag sen blir vila så gott ja kan för min dotter fyller år i helgen så kommer masa folk hela helgen så bli väl inte så mkt lugn å ro men ska försöka så gott ja kan :) en trevlig helg

• camilla88
    {#emotions_dlg.flower} BF-lista november 2013  {#emotions_dlg.flower}

Ila - 8 november
    camilla88 - 9 november (trejde barnet)  
    Caarin - 10 november
    Langtaefterdig- 12 november
    Mindful - 13 november
    Zanah - 13 november (tvillingar)
    Västeråsare- 14 november
    Strongwom3n - 14 november (andra barnet)
    Solrosen 83 - 16 november
    Brullan - 16 nov (tredje Barnet)
    Ceke - 17 nov (2:a barnet)
    BalchensMalin - 24 november
    Vittoria- 27 November
    Jämthund - 28 November (andra barnet)
  • camilla88

Hej de var ett tagsen jag skrev här nu :) nu har man kommit in till v17 16+1 idag :) och graviditet har varit himla underbar och börja känna bebisen lite grann men inte så mkt, ja har alltid känt mina barn sent omkring v24-28, men längtar 2 veckor kvar till Rul :)

• camilla88

Jag kommer göra mitt ultraljud 18+3 nästa vecka :) vi kommer ta reda på könet om hen vill vissa sig :)

• camilla88

ja var jätte närvös och rädd att nått var fel, var så orolig efter all min historia förra året så tycker ja inte om ultraljud så mkt, men ja blev lugn och glad när ja fick att bebisen mår jätte bra :)

• camilla88

Ja var hos barnmorskan v24+1 och sf-måttet låg på 25 :) fosterljud var på 138-140 :) tillbaka om ca 1 mån :)

• camilla88

bm-besök 32+5

Sf-mått 31-32

Blodtryck 120/72

Fosterljud 140

Blodsocker 5,2

Jag har fått datum för  Ul och Ev.igångsättning :) får vara överraksning så länge :)

i söndagmorgon starta svaga värkar och åkte in till förlossning, ctg går igång och där ser ja att jag har värkar, och sen vidare in till utrlajud kollar om nått är fel, men allt vara fint med lillebror, livermoddertappen var helt stäng, så fick bricanyl för stanna upp mina värkar, och de gick, och nu har jag inte fått några värkar sen dess :)

Svar på tråden Novemberbebisar 2013