SoMa72 skrev 2013-03-11 13:17:15 följande:
Hur går det, gumman? Testat nåt mer och hur står det till på symptomfronten?

jodå

Stecket var en aaaaaningen starkare idag... två dygn senare än det första. Tycker det blir starkare alltför långsamt om jag jämför med mina två tidigare graviditeter (har en son född dec-11), så är försiktigt positiv denna gång... Har bestämt mig för att inte ta fler test förrän på fredag. Är det inte ett jättestarkt test då vete 17...
Har typ inga symptom alls, men det hade jag inte med sonen heller. Det enda jag känner emellanåt är en konstig känsla långt nere på vänster sida. Det oroar mig en aningens. Dels att testen så långsamt blir starkare och så denna känsla. Antar att jag målar fan på väggen för att inte bli alltför ledsen om det skiter sig på ena eller andra sättet!
Men.. jätteglad över att jag plussat och hoppas jättemycket! Så är glad för varje dag som går bra

Innan sonen var det precis på g med titthålsop för att diagnostisera/utesluta endometrios, så är lycklig bara att jag ändå verkar va rätt fertil
Jag ringde bm idag och fick en tid om två veckor. Samma bm som tidigare. Sist så lovade hon mig mer el mindre att vi skulle få ett tidigt VUL denna gång... men... det går tydligen inte längre då de förra veckan fick stränga order från spec.mödravården samt gyn att de inte fick boka in några tidiga VUL bara för att patienten ville det. SUCK! Så.. nu letar jag efter privata gynekologer i vår stad alternativt får försöka ta ledigt en dag och åka till stockholm...
Hur går det för er andra?