• Anonym (11årigmamma)

11 (snart 12) och gravid HJÄLP =(

Vet inte riktigt vad jag ska säga.... fick reda på för en vecka sedan att ja är gravid... 
    Jag fick min mens då jag var 10 år  och hade mitt första "samlag" då jag blivit 11
    jag vet att det är otroligt tidigt .... men detta har sina anledningar...

Jag vill behålla barnet ..... jag vet att det låter konstigt ... men ja vill verkligen inte göra abort...

Vad tycker ni jag ska göra? 

• Svar på tråden 11 (snart 12) och gravid HJÄLP =(
  • Anonym (Fullt möjligt)
    Zayco skrev 2013-03-06 20:33:05 följande:
    Är ni i tråden verkligen så efterblivna att ni inte förstår att detta har en koppling till ''17årigmamma'' tråden? Detta är helt klart ''magi''... Suck
    Tydligen.. 

Jag brukar normalt inte uggla här :) Kan du länka är du snäll.. ?  
  • mion
    Zayco skrev 2013-03-06 20:33:05 följande:
    Är ni i tråden verkligen så efterblivna att ni inte förstår att detta har en koppling till ''17årigmamma'' tråden? Detta är helt klart ''magi''... Suck
    Är man "efterbliven" för att man inte kopplar i ihop 2 trådar el?  Det var ju moget sagt av dig... NOT!
  • roffe
    Sykepleie skrev 2013-03-06 20:29:40 följande:
    Fortfarande sportlov i Sverige....
    Var i Sverige? I min kommun var sportlovet vecka 8. Ts kanske inte bor där du bor.
  • Sykepleie

Jag bo i Norge, det var därför jag refererade till Sverige och inte kommuner.

• Gunilla 044

Vad trist att nån sitter och larvar sig,undrar vad syftet är,kanske nån ungdom som behöver uppmärksamhet,jag tycker synd om dig TS, försök att hitta andra aktiviteter på din fritid,behöver du prata så hör av dig.

• Gunilla 044

Blir jag anmäld så är det mycket konstigt,det ser väl alla att nåt inte stämmer här.

• Anonym
    Gunilla 044 skrev 2013-03-06 21:43:06 följande:
    Trist,man måste väl kunna säga vad man tycker,ok då blir väl också jag anmäld.

Ja om "Vän av Ordning" anmäler så!!! Jag tycker det är jättetråkigt att vara avstängd ett dygn (eller vad följderna blir) så jag tror på TS och lider verkigen med henne. Minns när mina döttrar var elva år och hur små och outvecklade de var!!! Klart att TS ska behålla sitt barn för abort är ju mord som det brukar heta här på FL. Hoppsan nu klev väl jag över gränsen också! Ajöken ajjö i så fall.
  • Anonym (ha ha)
    cirpen skrev 2013-03-06 19:59:35 följande:
    Anonym(ha ha)
    I hela mitt liv har jag sagt situationstecken tror jag..
    Som medelålders blir det svårt att lära om..

Tur det finns "pekpinnar" på fl..:)
    Det är visst du och Mona Sahlin som säger så

Svar på tråden 11 (snart 12) och gravid HJÄLP =(