Inlägg från: Anonym (samma!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma!)

Min sambo säger så elaka saker

Hej TS! Det skulle kunna varit jag som skrev detta,min sambo är PRECIS likadan. Håller t ex koll på hur mkt godis som går åt och kommenterar det. Jag brukade alltid fråga snällt "hur har du haft det å jobbet idag" när han kom hem, vilket medförde liknande svar som din sambo gav dig.  Det finns förstås mkt mer att skriva....skulle gärna bolla med dig privat om du vill men vill inte outa mig i tråden här...har du nån mejl eller så?

För min del är det så att detta (ja, och en massa annat förstås, det handlar inte bara om hans beteende) har pågått väldigt länge och utifrån många omständigheter funderar jag nu på att skilja mig.  Vi har gått på FR länge länge så jag har fått en hel del insikt i hur han tänker!

• Anonym (samma!)

JA alltså jag har accepterat detta/liknande beteendet i många år och det jag kort vill säga här är att det troligtvis inte alls har med DIG att göra, utan att det beror på saker inuti honom själv. Sen vad det är- kan jag förstås inte veta. Om man ser till min historia som låter så lik din, kan jag säga att det troligtvis kommer gå fram och tillbaka, men det kommer aldrig försvinna om inte han tar tag i det själv. Du kommer aldrig kunna göra nåt så att det blir bättre.

• Anonym (samma!)
    Anonym (ledsen) skrev 2013-03-08 08:18:42 följande:

Du får gärna skriva till mig: [email protected] om du vill. Då dagens kommentar bara är lite av det som kommer dagligen så vore det skönt att ha någon att bolla lite med. Så skriv gärna! Funderar starkt på att gå i FR...  

Kommer skriva till dig men inte just nu för jag är på jobbet (behöver jobba Oskyldig)
    kom ihåg att det inte är dig det är fel på! 
Svar på tråden Min sambo säger så elaka saker