• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Johanna83
    gavleman skrev 2014-01-31 18:15:04 följande:
    Riktigt lite om man är kåt och frustrerad :)
    jo visst är det så! och att veta att det dröjer tre veckor tills vi ses... blä!
  • LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 18:20:02 följande:
    inte utan att tanken slår mig ibland, men det är inte värt det... detta är ju trots allt inte för evigt. han måste bara hitta ett jobb här. men visst, dagar som idag hade det inte varit dumt att ha någon att ringa som kan komma över snabbt!! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Nej, sånt behöver vi nog alla lite då och då egentligen . Den omedelbara tillfredställelsen. Hur länge har ni vart tillsammans?
  • Johanna83
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 18:26:30 följande:
    Nej, sånt behöver vi nog alla lite då och då egentligen . Den omedelbara tillfredställelsen. Hur länge har ni vart tillsammans?
    nio år. levt med distans i tre. börjar tröttna på det, men inte mycket att göra, eller hur?
  • Anonym (tjej 23)

Något så fruktansvärt kåt just nu, känner mig riktigt slynig också. Har redan kört slut på sambon så nu får man väl fortsätta själv. Har inte kunnat tänka på annat än sex på hela dagen.

• LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 18:31:20 följande:
    nio år. levt med distans i tre. börjar tröttna på det, men inte mycket att göra, eller hur?
    Herrejäklar vad länge! Imponerande att ni håller glöden upp såpass efter all den tiden. Var säker på att ni träffats nyligen. Har ni hållt på så länge kanske man kan tycka att det bara är att köra vidare om det funkar. Men hur kan det ta tre år att lösa ett jobb? Jag hade gett upp efter två månader, eller sett till att ha ett öppet förhållande. Men jag är som jag är också haha....
  • Johanna83
    Anonym (tjej 23) skrev 2014-01-31 18:33:26 följande:
    Något så fruktansvärt kåt just nu, känner mig riktigt slynig också. Har redan kört slut på sambon så nu får man väl fortsätta själv. Har inte kunnat tänka på annat än sex på hela dagen.
    hoppla! kan han inte hjälpa dig ändå? finns ju många sätt om man är lite kreativ
  • LostInTranslation
    Anonym (tjej 23) skrev 2014-01-31 18:33:26 följande:
    Kör hårt!!! Tryck i sambon något så han piggnar till...
  • Johanna83
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 18:35:04 följande:
    Herrejäklar vad länge! Imponerande att ni håller glöden upp såpass efter all den tiden. Var säker på att ni träffats nyligen. Har ni hållt på så länge kanske man kan tycka att det bara är att köra vidare om det funkar. Men hur kan det ta tre år att lösa ett jobb? Jag hade gett upp efter två månader, eller sett till att ha ett öppet förhållande. Men jag är som jag är också haha....
    först var det pga av studier i två år, sedan jobb. finns ingen mening med att han kommer hem utan jobb, det liksom dödar hans livsglädje. vi har provat. tills han får ett jobb här, är det tyvärr så här det får vara. 

har funderat på det där med öppet förhållande. jag hade nog kunnat ha det, men det hade han ALDRIG klarat!! tyvärr! haha 
  • Anonym (tjej 23)
    Johanna83 skrev 2014-01-31 18:36:17 följande:
    hoppla! kan han inte hjälpa dig ändå? finns ju många sätt om man är lite kreativ

Haha, tror hans kåthet tog slut nångång mitt på dan ;) Så han är nog lika less som han är trött kan jag tro, men min kåthet verkar aldrig ta slut!
  • Johanna83
    Anonym (tjej 23) skrev 2014-01-31 18:48:38 följande:

Haha, tror hans kåthet tog slut nångång mitt på dan ;) Så han är nog lika less som han är trött kan jag tro, men min kåthet verkar aldrig ta slut!
    ja, då är det bara att börja leta i byrålådan (eller var man nu förvarar sina leksaker) nåt kul har du säkert där! 
Svar på tråden Kåt just nu?