• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Johanna83

ja, såna här dagar avskyr jag verkligen distansförhållande!!! vaknade sugen och det har inte blivit bättre!

• LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 17:44:02 följande:
    ja, såna här dagar avskyr jag verkligen distansförhållande!!! vaknade sugen och det har inte blivit bättre!
    Ni borde skaffa er en substitutsrättsklausul i ert förhållande som är tillämpbar när ni är på olika platser.... Då kan det vara riktigt bra med distansförhållanden. Man tröttar inte ut varandra så förbaskat..... Oskyldig
  • Johanna83
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 17:47:07 följande:
    Ni borde skaffa er en substitutsrättsklausul i ert förhållande som är tillämpbar när ni är på olika platser.... Då kan det vara riktigt bra med distansförhållanden. Man tröttar inte ut varandra så förbaskat..... Oskyldig
    ha ha! substitutet är skype och vibrator! hjälper lite, men inget är som äkta vara...
  • LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 17:51:26 följande:
    ha ha! substitutet är skype och vibrator! hjälper lite, men inget är som äkta vara...
    Haha... kan du inte ringa mig av misstag istället... Vem vet det kanske hälper bättre hmmm...Fast det vore nog inte ett bra betyg för mig om din kåthet skulle gå över iofs.

Skype och vibrator låter iofs som en jäkligt bra uppladdning inför IRL mötena....
  • Peter37

Skype funkar bra I nöd..härligt att visa upp sin styva när ngn är sugen att se på

• Johanna83
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 17:55:12 följande:
    Haha... kan du inte ringa mig av misstag istället... Vem vet det kanske hälper bättre hmmm...Fast det vore nog inte ett bra betyg för mig om din kåthet skulle gå över iofs.

Skype och vibrator låter iofs som en jäkligt bra uppladdning inför IRL mötena....
    ha ha! nä det hade inte varit något att skryta med direkt!

jo, när vi ses brukar vi ha byggt upp får en härlig stund... men en gång i månaden är rätt lite
  • gavleman
    Johanna83 skrev 2014-01-31 18:08:28 följande:

jo, när vi ses brukar vi ha byggt upp får en härlig stund... men en gång i månaden är rätt lite
    Riktigt lite om man är kåt och frustrerad :)
  • LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 18:08:28 följande:

Ja herregud!! När man är i den fasen i en relation. Men det ger ju ett mått på känslorna mellan er om ni fixar det... Men du hade nog ändå behövt en liten diskret älskare haha
  • Johanna83
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 18:16:16 följande:
    Ja herregud!! När man är i den fasen i en relation. Men det ger ju ett mått på känslorna mellan er om ni fixar det... Men du hade nog ändå behövt en liten diskret älskare haha
    inte utan att tanken slår mig ibland, men det är inte värt det... detta är ju trots allt inte för evigt. han måste bara hitta ett jobb här. men visst, dagar som idag hade det inte varit dumt att ha någon att ringa som kan komma över snabbt!! {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Kåt just nu?