• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • gavleman
    Kajsa95 skrev 2014-02-26 20:22:41 följande:
    ja jag vill bli knullad nu!
    Det går ju att lösa nu på en gång om du vill
  • submarine

Tänk om män hade samma möjligheter som kvinnor när det gäller sex. Det räcker bara att skriva på ett forum som detta att man är kåt och så vimlar det av män som är redo att åka land o rike runt för ett knull. Hade jag haft den lyxen så hade jag nog nött sönder kuken för länge sen :)

• wilhelm50
    submarine skrev 2014-02-27 10:12:52 följande:
    Tänk om män hade samma möjligheter som kvinnor när det gäller sex. Det räcker bara att skriva på ett forum som detta att man är kåt och så vimlar det av män som är redo att åka land o rike runt för ett knull. Hade jag haft den lyxen så hade jag nog nött sönder kuken för länge sen :)

Det skulle vara förbaskat kul om rollerna var omvända,men drömma kan man väl.
  • submarine
    wilhelm50 skrev 2014-02-27 10:54:36 följande:

Det skulle vara förbaskat kul om rollerna var omvända,men drömma kan man väl.
    Ja visst hade det. 
    Jag kan ju alltid göra ett test, jag är en snygg 27 årig kille som vill ligga. Någon villig hona i närheten av mellersta norrland? Jag förväntar mig en sprängfylld inkorg av förslag! Cool
  • mr me
    EnLitenSvamp skrev 2014-02-26 23:42:55 följande:
    Är inte direkt kåt men skulle verkligen vilja krypa till kojs med en vacker brud. Lite ömma pussar och smek tills man somnar.
    Tja, jag hade kunnat tänka mig att krypa ned i sängen med de där två tjejerna jag också... Cool
  • Vaken
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 09:11:09 följande:

Lite märkligt kanske... Men jag blir alltid kåt när jag diskar. Drömmer Har en fantasi där jag har klänning utan trosor och plötsligt känner ett par armar om mig och något hårt som pressas mot min rumpa.

Jo jag är knäpp, jag vet!
    Ha ha ha...

Inte blir jag kåt av att diska, men om jag redan är kåt så kan jag ställa mig och diska utan trosor. Då får jag oftast ett par armar runt mig och något hårt som pressar mot min rumpa. Tungan ute

• Baby Lovedoll
    Vaken skrev 2014-02-27 13:38:59 följande:
    Ha ha ha...

Inte blir jag kåt av att diska, men om jag redan är kåt så kan jag ställa mig och diska utan trosor. Då får jag oftast ett par armar runt mig och något hårt som pressar mot min rumpa. Tungan ute

Lyckost!!
  • submarine

Jag hade en tjej som ville att jag skulle stå o laga mat & diska med enbart ett matförkläde på mig. Då kunde det bli lite extra sås till maten haha {#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Kåt just nu?