• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:55:27 följande:
    Nej, nu måste vi sluta. Lidandet blir för stort. Hehe.  Nu är det illa.  Men absolut, det kan gå väldigt långt, vilket ger en extra kick.
    Ja okej;) vi sätter stopp på det här. 
     Men ska du ut o springa på löparslingan en varv vårkväll sen så säg till;)
  • ulfsas
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:02:04 följande:
    Vilket lidande det är i den här tråden Glad
    Som tur är så kan det eventuella lidandet upphöra bara man träffar på en kvinna som är på samma våglängd och där kemin finns.
    Man, 50 år, Sundbyberg.
  • Jenna04
    carlf skrev 2014-03-04 11:58:18 följande:
    Ja okej;) vi sätter stopp på det här. 
     Men ska du ut o springa på löparslingan en varv vårkväll sen så säg till;)
    Var du tvungen att säga så!!?  Åhhhh,  Nu kommer jag tänka på det där i flera dagar!
    I sammanhang som detta är det så sjukt jobbigt när någon säger precis på pricken det man vill höra!!! 
    Men det här har gått över styr, måste sluta nu!  Tungan ute
  • swed38
    Jenna04 skrev 2014-03-04 11:50:17 följande:
    Ja där ligger halva spänningen, och osäkerheten på vad han kommer göra. Kombinationen är helt klart berusande till den grad att det blir obeskrivligt. 
    Låter väldigt upphetsande för mig!! Att göra något utomhus med lite upptäcksrisk...med lite tuffare tag...grr.
  • Jenna04
    ulfsas skrev 2014-03-04 12:02:32 följande:
    Som tur är så kan det eventuella lidandet upphöra bara man träffar på en kvinna som är på samma våglängd och där kemin finns.
    Ja, men för män är det nog tyvärr lättare sagt än gjort. Kanske lite svårt för kvinnor också. man vill ju inte avslöja sin mörka sida för sitt sociala nätverk.
  • Jenna04

Nu känner jag att jag börjar bli gangbangad här inne.  Kull att folket håller med, att det finns dom som vet vad man pratar om :P

• carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 12:04:27 följande:
    Var du tvungen att säga så!!?  Åhhhh,  Nu kommer jag tänka på det där i flera dagar!
    I sammanhang som detta är det så sjukt jobbigt när någon säger precis på pricken det man vill höra!!! 
    Men det här har gått över styr, måste sluta nu!  Tungan ute
    Förlåt, jag ska vara den snälla lilla killen som är mesig, fjäskig o pussar dig på kinden. För inte vill jag få dig kåt o se glöden i dina ögon;) 
  • Jenna04
    carlf skrev 2014-03-04 12:08:22 följande:
    Förlåt, jag ska vara den snälla lilla killen som är mesig, fjäskig o pussar dig på kinden. För inte vill jag få dig kåt o se glöden i dina ögon;) 
    Vi är i ett publikt forum och måste uppföra oss som människor. Hmm, det är ju fint väder.... kanske ska springa lite, där det inte rör sig så mycket människor.  >=]
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 12:13:08 följande:
    Vi är i ett publikt forum och måste uppföra oss som människor. Hmm, det är ju fint väder.... kanske ska springa lite, där det inte rör sig så mycket människor.  >=]
    Stanna vid bänken där stigen viker höger. ställ dig där o knyt först ena skon sen den andra, ja så jag vet att det är du.....
  • Jenna04
    carlf skrev 2014-03-04 12:15:15 följande:
    Stanna vid bänken där stigen viker höger. ställ dig där o knyt först ena skon sen den andra, ja så jag vet att det är du.....
    Okej, gör mig inte besviken, spara inte på testosteronet! När du springer alltså..... mhmFörvånad
Svar på tråden Kåt just nu?