• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:19:37 följande:
    Väntar bara till jag blir ensam..
    Aha, ja det är kanske en fördel om man nu inte är med någon man vill visa sig kåt för;) haha
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:21:36 följande:
    Svårt när man är på jobbet, kanske skulle smita in på toa...
    nej det tycker jag inte du ska göra.
     jag tycker snarare du ska reta upp dig lite själv. ja allt från att stoppa in en hand under din tröja o smeka din mage, ja eller varför inte smeka din hals o ner under din krage o leka lite lätt med fingrarna över ditt ena nyckelben. Ja o tänka på sex o närhet;)
  • Gladmus1980
    ManiLund skrev 2014-03-19 16:18:44 följande:
    Kikar upp mot dig innan jag tar tag om benen och placerar dom på armstöden....särar på dig ordentligt. Låter sen händerna sakta smeka sig upp längsmed lårens insidor medan jag håller din blick. Når troslinningen och låter fingrarna glida längs kanten...känner värmen och dina dofter...smeker lätt och snabbt med tummen över fittan, genom tyget innan jag ställer mig upp för att knyta på dig ögonbindeln...

Ååå...
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:25:11 följande:
    Låter min hand glida innanför tröjan..
    kanske så ett finger försiktigt redan har hittat ner o glidit in under byxlinningen?;)
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:29:24 följande:
    Nä men dom hitta min känsliga bröstvårtor.. Nyper mig...biter mig i läppen...
    ja försök att vara tyst så ingen hör;)
     är avundsjuk nu, jag skulle lätt vilja ha en bröstvårta mellan mitt pekfinger o tumme ja o samtidigt ha handen om ett härligt bröst;) 
     oj, nu får jag en sådan härlig tanke o längtan efter att få leka med tungan o läpparna över naken hud, ja o allt längre ner mot en härlig fitta.......;)
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:33:43 följande:
    Mums
    känner hur det rycker i mina fingrar, de längtar efter att få dra ner en trosa o blotta en längtande fitta för mina läppar, tunga, ja jag vill riktigt äta en fitta tills den blir så kåt, fuktig o varm så den nästan skriker efter att på pullad o knullad
Svar på tråden Kåt just nu?