• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (3)

Jag kommer inte be dig sluta..

Anonym (kille(kåtbock)) skrev 2014-03-19 22:41:42 följande:
    Nej så klart, jag ska få dig att be om att jag ska sluta ge dig smisk på din uderbara rumpa, men det tänker jag inte göra,för har man varit en stygg flicka så förtjänar man lite smisk på stjärten :)

• Anonym (kille(kåtbock))
    Anonym (3) skrev 2014-03-19 22:43:12 följande:
    Jag kommer inte be dig sluta..

Det låter underbart,tänker inte sluta är så kåt och hård nu ,ligger och smeker mig på min kuk och fantiserar om din uderbara rumpa som börjar bli lite röd nu efter mitt smiskande :)
  • Anonym (3)

Och jag och min röda rumpa kommer komma ihåg dig länge..

Anonym (3) skrev 2014-03-19 22:51:49 följande:
    Och jag och min röda rumpa kommer komma ihåg dig länge..

Ååh är det bara rumpan jag får röra? Vill gärna få vända på dig och binda fast dig så att jag kan få smeka och slicka din fitta också :)
  • Anonym (3)

Det är fortfarande jag som är bunden

Anonym (kille(kåtbock)) skrev 2014-03-19 23:00:57 följande:
    Ååh är det bara rumpan jag får röra? Vill gärna få vända på dig och binda fast dig så att jag kan få smeka och slicka din fitta också :)

Anonym (3) skrev 2014-03-19 23:02:25 följande:
    Det är fortfarande jag som är bunden

Åååh då ska jag vända på dig och binda fast dig igen :) sen ska jag nypa dig i brösvårtorna samtidigt som jag slickar dig :)
  • Anonym (3)

Ååååå precis!!!

Anonym (kille(kåtbock)) skrev 2014-03-19 23:10:03 följande:
    Åååh då ska jag vända på dig och binda fast dig igen :) sen ska jag nypa dig i brösvårtorna samtidigt som jag slickar dig :)

• ManiLund

Perfekt läge för mig att smyga fram och placera mig på knä uppe i huvudhöjd, ta ett ordentligt tag om håret, vrida ansiktet mot mig och knäppa upp jeansen med den lediga handen :P

• Anonym (3)

Fuktar läpparna...

ManiLund skrev 2014-03-19 23:14:32 följande:
    Perfekt läge för mig att smyga fram och placera mig på knä uppe i huvudhöjd, ta ett ordentligt tag om håret, vrida ansiktet mot mig och knäppa upp jeansen med den lediga handen :P

• ManiLund

Smeker med ollonet över kinden, gnider det mot läpparna... "Såja, sära på de där söta läpparna nu..."

Och tränger långsamt långsamt in, fyller din mun

Svar på tråden Kåt just nu?