• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Madida

Jomengivetvis. Sätter mig alltid och surfar på FL när jag är kåt.

Eller?

I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • mr me
    Madida skrev 2014-03-24 00:20:42 följande:

Eller?
    Tja, varför inte? Du skrev ju iaf i tråden...
  • Gladmus1980

Ååå.. Ja...

Anonym (Hela veckan) skrev 2014-03-24 00:18:08 följande:
    Säg att det var ett mmm som i "mmm jag är väldigt sugen"...

• Nordic1974M
    Madida skrev 2014-03-24 00:20:42 följande:

Eller?
    Brukar det ge resultat?
  • Madida
    mr me skrev 2014-03-24 00:22:07 följande:
    Tja, varför inte? Du skrev ju iaf i tråden...
    Klart jag gjorde. Jag är uttråkad och när jag serveras guldläge att vara ironisk/sarkastisk så bara måste jag ta det.
  • Madida
    Nordic1974M skrev 2014-03-24 00:26:09 följande:
    Brukar det ge resultat?
    Jag förutsatte att min sarkasm skulle nå fram Men visst, om det faktiskt hade varit så att jag surfade här när jag var kåt så finns nog chansen att det skulle ge resultat. Min upplevelse är att majoriteten av män som är här är här just för att ragga.
  • Anonym (Hela veckan)
    Madida skrev 2014-03-24 00:35:56 följande:
    Klart jag gjorde. Jag är uttråkad och när jag serveras guldläge att vara ironisk/sarkastisk så bara måste jag ta det.

Finns det ingen tråd som heter "är du uttråkad just nu?". Känns som ett bättre place för dig, här är vi nämligen väldigt kåta förstår du...
  • Anonym (Hela veckan)
    Madida skrev 2014-03-24 00:37:39 följande:
    Jag förutsatte att min sarkasm skulle nå fram Men visst, om det faktiskt hade varit så att jag surfade här när jag var kåt så finns nog chansen att det skulle ge resultat. Min upplevelse är att majoriteten av män som är här är här just för att ragga.

Stämmer nog faktiskt! Och just med den här titeln så känns det extra mycket så.
  • Nordic1974M
    Ibland är det kul att bara trol.. jag menar debattera. Familjeliv är så mycket underhållning med eller utan sex.
  • mr me
    Här i tråden eller här på Familjeliv?
Svar på tråden Kåt just nu?