Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Ja det var hemskt idag. Åkte hem på tåget och det var fullt av heta tjejer i korta plagg!
Har spenderat dagen tillsammans hemma med familjen (mannen och sonen 2 år) mycket grejande ute i trädgården, varmt väder, tunna sommarkläder. Jag har eggat min stackars sambo från morgon till kväll - och eftersom min son slutat sova middag och just nu är väldigt mammig/pappig så blir det nästan ingen tid att smita iväg utan att grabben springer efter. Har varit superkåt sedan jag vaknade och nu var det nästan inte så jag kunde natta grabben. Kunde knappt sitta still.
Så fort sonen somnat och jag gick ut ur hans rum hörde jag direkt hur min sambo slet sig från datorn inne på kontoret och nästan sprang efter mig ner till undervåningen. Blev som anfallen i köket, bakifrån. Morgonrocken slets av på en sekund och hans händer var överallt, som besatt. Det har varit säkerligen en vecka sedan han tog initiativet till sex senast (inte för att han inte vill, utanv för att jag hunnit före ;)) och det var så jävla efterlängtat, så hett och intensivt.
- vidare ut i soffan där det utförs både oralt, ett rejält slap på mina skinkor när jag sitter gränsle över honom, ett hårt grepp i håret samt en riktigt hård bakifrånsession. Och precis när vi är påväg mot toppen båda två ...............får han lågt blodsocker (diabetiker), blir helt likbek och kallsvettas och vi måste avbryta.
FAAAAAAAAAAAAAAN! Det känns som om jag ska spricka vilken sekund som helst!
Så sjukt kåt så jag dör. Är nybliven singel och typ desperat nu!!!!!
Ja, sjukt kåt...
Ja, sjukt kåt...
mmmm,, och jag gillar att suga hård saftig kuk! Nu blev jag bara ännu kåtare typiskt, varför skulle jag besöka denna tråd. Jag vill knulla Nuuuuuuuu!!!