• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Telmand)

Väldigt tragisk tråd. Ensamma runkare som skriver ut sin kåthet och förtäckt hoppas på napp.

• kelgrisen58
    Anonym (Telmand) skrev 2014-05-25 07:59:47 följande:
    Väldigt tragisk tråd. Ensamma runkare som skriver ut sin kåthet och förtäckt hoppas på napp.

För det första jag är inte ensam, för det andra sitter inte och runkar skulle aldrig göra det för en tråds skull,vill inte förklara omständigheterna, är bara allmänt nyfiken och kåt,
  • kelgrisen58

Javisst ibland kan den här tråden vara tragisk, men den är ju uppenbarligen väldigt intressant för många, och den kan vara riktigt upphetsande ibland, på något underligt sätt är det alltid lättare att skriva ner en tråd än komma med något positivt,

• axxxel

Hade skönt sex i båten i går med min kk, men nu är jag kåt igen. En avsugning skulle vara skön.

• Bettan85

Anonym (kåt också) skrev 2014-05-20 23:23:35 följande:
    Bettan är en kille hihi!
    Jaså jag är en kille Det är mer än vad jag visste. Jag har varit kvinna i hela mitt liv
  • kelgrisen58
    kelgrisen58 skrev 2014-05-25 09:43:33 följande:
    Javisst ibland kan den här tråden vara tragisk, men den är ju uppenbarligen väldigt intressant för många, och den kan vara riktigt upphetsande ibland, på något underligt sätt är det alltid lättare att skriva ner en tråd än komma med något positivt,

Vill gärna byta ut ordet vara till verka tragisk,det är så jag menar.tryckfelsnisse har slagit till igen.
  • Anonym (tjej25)

Överkåt typ haha, inte fått ett ligg sen december = tragiskt. Fast de ligget var grymt tråkigt. Sucktar efter en lite mer hårdhänt dominant man som vet hur man sätter på en tjej. Jag nöjer mig inte med ett vanligt ligg längre haha...

• Anonym (tjej bs)

söker äldre man för rollspel eller tjej för skön sex finns stockhol

• Mannen från Stan
    Anonym (tjej bs) skrev 2014-05-26 13:11:23 följande:
    söker äldre man för rollspel eller tjej för skön sex finns stockhol
    adda mig i inkorgen bara.....så fixar jag dina önskemål.
Svar på tråden Kåt just nu?