• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (kåt gbg kille)

Är skit kåt men blir inget till helgen som jag hade hoppats på.

• Anonym (Stjärna)
    Anonym (kåt gbg kille) skrev 2014-07-10 11:18:07 följande:
    Är skit kåt men blir inget till helgen som jag hade hoppats på.
    Stackars 
    Fasen vad bra man har det egentligen som tjej.
    Vill man så är det nog inte så svårt att få  
  • Anonym (kåt gbg kille)
    Anonym (Stjärna) skrev 2014-07-10 11:28:22 följande:
    Stackars 
    Fasen vad bra man har det egentligen som tjej.
    Vill man så är det nog inte så svårt att få  
    Hade inte tackat nej om man får erbjudande men får vänta.
  • Anonym (osv)
    Ordet 'onani' kommer från Gamla Testamentet, 1 Mos 38:8-9, där Onan ombeds äkta och skaffa avkomma åt sin döde bror, men när han var med broderns hustru, spillde han sinsäd i jorden i stället för i broderns hustru, för att inte ge avkomma åt sin broder. Gud straffade Onan med döden för hans agerande.

Tänk på det ni när ni tar saken i egna händer! Hårig handflator och allt vad det innebär!
  • Anonym (...)

nyknullad - hållbarhet = 3 min

sambo = nöjd
    Jag = sexuelltfrustrerad sen så drygt 3 år tillbaka..jippie

• kelgrisen58
    Anonym (...) skrev 2014-07-11 02:39:12 följande:
    nyknullad - hållbarhet = 3 min sambo = nöjd Jag = sexuelltfrustrerad sen så drygt 3 år tillbaka..jippie

Grattis, måste ha varit härligt skönt,tänk om jag kunde säga detsamma, vad skönt det hade varit,riktigt kåt just nu.
  • Anonym (...)
    kelgrisen58 skrev 2014-07-11 06:21:00 följande:

Grattis, måste ha varit härligt skönt,tänk om jag kunde säga detsamma, vad skönt det hade varit,riktigt kåt just nu.
    skönt oja! men när får jag uppleva orgasm via slickning? ellerunder sex?

Tänk dig, du är så råkåt att de bara pulsar och är vattenfall, du suktar efter en hård ådrig kuk. Du får den men han är klar efter någon minut, kvarlämnad i sängen, kåt som ett djur. Fingrar är ens bästa vän..

under 3 års tid, dagligen..tror inte du vilöl ha de så jag har de lilla du Flört

Behöver mig ett redigt hårdhänt dominant sex! i timtal! Skål
  • kelgrisen58
    Anonym (...) skrev 2014-07-11 07:55:13 följande:

Tänk dig, du är så råkåt att de bara pulsar och är vattenfall, du suktar efter en hård ådrig kuk. Du får den men han är klar efter någon minut, kvarlämnad i sängen, kåt som ett djur. Fingrar är ens bästa vän..

under 3 års tid, dagligen..tror inte du vilöl ha de så jag har de lilla du 

Behöver mig ett redigt hårdhänt dominant sex! i timtal! 

Jag kan säga dig att så skulle jag aldrig göra mot dig eller någon annan tjej.skittråkigt för dig.vill alltid göra det skönt för tjejen först innan jag tänker på min egen njutning.kram på dig
  • andyman02
    Anonym (...) skrev 2014-07-11 07:55:13 följande:

under 3 års tid, dagligen..tror inte du vilöl ha de så jag har de lilla du Flört

Behöver mig ett redigt hårdhänt dominant sex! i timtal! Skål
    Har ungefär samma problem som du! Fast tvärtom, jag bara ger och ger! Slickar till ett par tre orgasmer. Älskar att se henne njuta, men när det är min tur så har hon tappat lusten och är inte så intresserad längre!
Svar på tråden Kåt just nu?