• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • sommarvarm
    Anonym (...) skrev 2014-07-11 07:55:13 följande:
    skönt oja! men när får jag uppleva orgasm via slickning? ellerunder sex?

Tänk dig, du är så råkåt att de bara pulsar och är vattenfall, du suktar efter en hård ådrig kuk. Du får den men han är klar efter någon minut, kvarlämnad i sängen, kåt som ett djur. Fingrar är ens bästa vän..

under 3 års tid, dagligen..tror inte du vilöl ha de så jag har de lilla du Flört

Behöver mig ett redigt hårdhänt dominant sex! i timtal! Skål
    Jag förstår mig inte på män som bara tänker på sin egen fysiska njutning. Jag tycker det är en självklarhet att man vill ge sin kvinna det allra bästa och skönaste, och vara lyhörd för vad hon behöver. Det är kärlek helt enkelt. Dessutom är det ju så gott att se henne njuta ohämmat. Inte minst när man själv har hjälpt henne dit.
  • Anonym (...)

Ni är söta ni!Hjärta , får väl hoppas att någon gång i sitt liv hitta en sådan karl er. Skål på er, sambon sover, och jag är sjukt kåt, som vanligt..blir lite pörramörra..Skål

• kelgrisen58

Ha det vr

Anonym (...) skrev 2014-07-11 10:08:38 följande:

Ni är söta ni! , får väl hoppas att någon gång i sitt liv hitta en sådan karl er. Skål på er, sambon sover, och jag är sjukt kåt, som vanligt..blir lite pörramörra..

ha det bra nu, om du var singel så skulle jag gärna lära känna dig närmare.kram
  • andyman02

Ni är söta ni!Hjärta , får väl hoppas att någon gång i sitt liv hitta en sådan karl er. Skål på er, sambon sover, och jag är sjukt kåt, som vanligt..blir lite pörramörra..Skål

Hoppas han skärper till sig! Börjar bli jobbigt här med! Du får njuta av dig själv istället! Kram
  • sommarvarm

Skål på dig själv! Lämna bara ett meddelande om du känner att lite interaktion kan hjälpa dig på vägen. Fantiserar gärna tillsammans med dig om du vill.

Mitt eget bekymmer är att jag bär på all denna vilja att ge, men får sällan utlopp för den. Det blir också jobbigt. Så kan jag ge dig lite njutning genom att fantisera tillsammans med dig, så är det kanske till glädje för oss båda. Glad
  • Anonym (...)
    sommarvarm skrev 2014-07-11 10:22:08 följande:
    Skål på dig själv! Lämna bara ett meddelande om du känner att lite interaktion kan hjälpa dig på vägen. Fantiserar gärna tillsammans med dig om du vill.

Mitt eget bekymmer är att jag bär på all denna vilja att ge, men får sällan utlopp för den. Det blir också jobbigt. Så kan jag ge dig lite njutning genom att fantisera tillsammans med dig, så är det kanske till glädje för oss båda. Glad
    lät ju inte fel alls FlörtSkål
  • Anonym (...)
    kelgrisen58 skrev 2014-07-11 10:13:17 följande:

Ha det vr

ha det bra nu, om du var singel så skulle jag gärna lära känna dig närmare.kram
    Singel lär man väl vara om de inte ändras, 3 år är rätt mycket att behöva hålla ut..
  • Anonym (...)
    andyman02 skrev 2014-07-11 10:15:24 följande:
    Hoppas han skärper till sig! Börjar bli jobbigt här med! Du får njuta av dig själv istället! Kram
    i will try, so hard but vad ska man göra Tungan ute
  • andyman02
    Anonym (...) skrev 2014-07-11 10:26:38 följande:
    i will try, so hard but vad ska man göra Tungan ute
    Inboxa om du vill ;)
  • kelgrisen58

[quote=73598900][quote-nick]Anonym (...) skrev 2014-07-11 10:25:54 följande:[/quote-nick]

Singel lär man väl vara om de inte ändras, 3 år är rätt mycket att behöva hålla ut..

[/quote

Förstår att det är jobbigt för dig, men jag önskar dig lycka till iallafall.hör gärna av dig.nyfiken på hur det går för dig.kram]

Svar på tråden Kåt just nu?