• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • en morgondröm
    Pillare skrev 2014-12-29 18:33:18 följande:

Som..........

Dej och dig och Du där i hörnan! Kom igen! Kåt på nu! Ja...så har vi den där goa hetingen med hatten på sn'e...
  • Pillare
    en morgondröm skrev 2014-12-29 18:56:31 följande:

Dej och dig och Du där i hörnan! Kom igen! Kåt på nu! Ja...så har vi den där goa hetingen med hatten på sn'e...

Japp! Count me in!
  • Anonym (JA)

Kåt ja, men verkligen inte på min idiot till sambo. 

• Pillare
    Anonym (JA) skrev 2014-12-29 19:05:43 följande:

Kåt ja, men verkligen inte på min idiot till sambo. 

Tur då att du kan ta hand om det på egen hand!
  • en morgondröm

Good! Still counting...

jag säger som så här...när allt har stillats i min crib...så sätter jag på lite musik...soft....känner in...känner på...ooops! Ja just det! Där! Killa lite...sen.....brrrrr.....mmmm....nu snackar vi! This is good shit! Lite utanför....in....och in....sen....på med den andra! Brrr....på pärlan.....ooh...nu! Snart.....nä...lite till.....:-P

• Planta
    en morgondröm skrev 2014-12-29 19:13:59 följande:

Good! Still counting...

jag säger som så här...när allt har stillats i min crib...så sätter jag på lite musik...soft....känner in...känner på...ooops! Ja just det! Där! Killa lite...sen.....brrrrr.....mmmm....nu snackar vi! This is good shit! Lite utanför....in....och in....sen....på med den andra! Brrr....på pärlan.....ooh...nu! Snart.....nä...lite till.....:-P

• Anonym (JA)
    Pillare skrev 2014-12-29 19:07:28 följande:
    Tur då att du kan ta hand om det på egen hand!
    Vill inte ta hand om det på egen hand! Vill bara ha nån jävla stake som knullar mig hårt så jag kan glömma den jäveln (till sambo) :)
  • en morgondröm

Hahahaahah.....va nurå? Har jag sagt nått tokigt?

• en morgondröm

Visst fan! Glömde var jag är nånstans.....

Svar på tråden Kåt just nu?