• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • en morgondröm
    Jonte71 skrev 2015-01-03 17:37:45 följande:

Jag ler redan vid tanken att få en skön dam i famnen, se henne i ögonen innan läpparna vidrör varandra!

Romancera lite...trevligt! ...mitt kåtobjekt är åter i stan, men han har nog agendan fullbockad som vanligt... det blir nog en trevlig kväll för mig ändå...
  • Jonte71
    en morgondröm skrev 2015-01-03 17:47:53 följande:
    Romancera lite...trevligt! ...mitt kåtobjekt är åter i stan, men han har nog agendan fullbockad som vanligt... det blir nog en trevlig kväll för mig ändå...
    Jag gillar det mjuka i inledningen, innan kåtheten tar övertag! Så grymt härligt att känna att den man är kåt på har tänt på en. Sugen jag blev, eller rättare sagt vad skönt det hade att blivit sugen! Skrattande

Om han är så fullbokad får du väll ha fler objekt!
  • en morgondröm
    Jonte71 skrev 2015-01-03 17:59:33 följande:

Jag gillar det mjuka i inledningen, innan kåtheten tar övertag! Så grymt härligt att känna att den man är kåt på har tänt på en. Sugen jag blev, eller rättare sagt vad skönt det hade att blivit sugen!

Om han är så fullbokad får du väll ha fler objekt!

Jag har fler! * Ler * ....mm....Du beskriver det fint...mjukt...innan det vilda kommer fram....ingen återvändo....dyrkan av kroppar...utforskande....smakande....mmm
  • Jonte71
    en morgondröm skrev 2015-01-03 18:12:45 följande:
    Jag har fler! * Ler * ....mm....Du beskriver det fint...mjukt...innan det vilda kommer fram....ingen återvändo....dyrkan av kroppar...utforskande....smakande....mmm
    Mmmm, härligt!
    Synd inte jag var ett av dina objekt, jag tycker inte det är fel att vara objekt! Solig
  • en morgondröm
    Jonte71 skrev 2015-01-03 18:21:46 följande:

Mmmm, härligt!

Synd inte jag var ett av dina objekt, jag tycker inte det är fel att vara objekt!

• Jonte71
    en morgondröm skrev 2015-01-03 18:39:14 följande:
    Ditt nick är inte sant ju, du är en kvällsdröm ikväll! Skål Hoppas att du har en bra kväll!
  • en morgondröm
    Jonte71 skrev 2015-01-03 21:26:35 följande:

Ditt nick är inte sant ju, du är en kvällsdröm ikväll!  Hoppas att du har en bra kväll!

Jag är nog båda! Jag har en bra kväll! Skål!
  • Jonte71
    en morgondröm skrev 2015-01-03 21:34:54 följande:
    Jag är nog båda! Jag har en bra kväll! Skål!
    Du har självförtroende också! ;)
    SKÅL!
  • Anonym (TTTTTT)
    Jonte71 skrev 2015-01-03 16:40:35 följande:
    Jag tror bestämt att du glömde det viktigaste, kläderna smeks av och njutningen börjar! Solig Fast pirret på vägen är inte så dumt det heller!
    Det är bra att det finns mycket bögar här. Jag är mycket kåt på alla som bögar sig här
Svar på tråden Kåt just nu?