• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Mrs Okänd

Japp...nu börjar det rinna till så först ska jag ladda med lite mat och sen ska jag förföra maken...hoppas planen håller...=) Annars får jag tröstäta semlor.

• hobbe87
    Mrs Okänd skrev 2015-02-15 11:11:55 följande:

Japp...nu börjar det rinna till så först ska jag ladda med lite mat och sen ska jag förföra maken...hoppas planen håller...=) Annars får jag tröstäta semlor.

Lycka till
  • Pillare
    Mrs Okänd skrev 2015-02-15 11:11:55 följande:

Om maken inte följer med din plan är det nåt tokigt med honom....

Lycka till. Puss. :-*
  • Pussan

Nu är det lugnt - har precis fått en riktig omgång i baljan. Det får nog räcka för idag. Kanske blir det en porrfilm när mörkret lagt sig ikväll och två fingrar i fittan. Mysigt det också ibland!

• en morgondröm

Min heting har rattat hem igen...önskar att han var här och rattade mina rattar just nu! Får se hur länge vi vill klara oss....jag tippar på att träff åter sker på tisdag!

• Mrs Okänd
    hobbe87 skrev 2015-02-15 11:36:36 följande:
    Lycka till

Tack...! Det blev STOCK * 2 och SEMLA * 1. Så Mrs Okänd var nöjd igår...Solig
  • hobbe87
    Mrs Okänd skrev 2015-02-16 07:59:33 följande:

Tack...! Det blev STOCK * 2 och SEMLA * 1. Så Mrs Okänd var nöjd igår...

Får gratulera ;)
  • Pillare

Tack...! Det blev STOCK * 2 och SEMLA * 1. Så Mrs Okänd var nöjd igår...

• EnVanligSara

Tack...! Det blev STOCK * 2 och SEMLA * 1. Så Mrs Okänd var nöjd igår...Solig
    Det låter som en underbar kväll :)
Svar på tråden Kåt just nu?