• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • taquine

Jajamesan så kåt att jag inte vet var jag ska ta vägen! Ska flasha upp min röv , mina bröst och min f*tta  på en,viss patetisk tråd , sedan plinga på hos grannen och fråga om en trekant
    Det är synd om människorna som Strindberg sa en gång.. ...

Goodness me
  • Anonym (Våt)

Åh vad jag önskar mig en kk till granne som kan komma över och slicka och knulla min fitta så jag kommer flera gånger om!

• Anonym (osv)
    taquine skrev 2015-11-21 17:18:32 följande:
    Jajamesan så kåt att jag inte vet var jag ska ta vägen! Ska flasha upp min röv , mina bröst och min f*tta  på en,viss patetisk tråd , sedan plinga på hos grannen och fråga om en trekant smile5.gif
    Det är synd om människorna som Strindberg sa en gång.. ...
    Det var rätt synd om Strindberg också.

Tycker att tråden tjänar ett syfte. Jag blir alltid avkåtiserad här.
  • GDM

Är kåt och extremt vät nu och vill gärna höra vad du skulle vilja göra med min trånga fitta just nu!

• GDM

Är kåt och extremt vät nu och vill gärna höra vad du skulle vilja göra med min trånga fitta just nu!

• kat19aring
    GDM skrev 2015-12-06 19:41:37 följande:

Hade gjort väldigt mycket med den ska jag säga dig, vart bor du? Har du snapchat eller kik?
  • Anders42

Svärmor har bott här tre dagar nu. Varit så kåt hela tiden. Runkar var annan timme typ. Hon ligger i rummet bredvid och jag hörde henne nyss prata i telefonen och det låter som att hon onanerar nu. Min tjej är på jobbet.

Mmm så frustrerande men skönt kåt. Har sett hennes fitta några gånger och luktat på trosorna. Måste snart visa mig med stånd .. så hon fattar vad jag vill..

• Anonym (tjej 22)

Jag är så jävla kåt. ligger i sängen med en plaskvåt fitta men min special friend kan inte komma över innan 11 ikv så jag får vänta. ingen som vill kåta upp mig ennu mera innan ? ;) 

Svar på tråden Kåt just nu?