• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Amanda)

Kan inte sova för jag är så kåt! Ha ha ne så illa är det inte men är fruktansvärt kåt hela tiden. Fantiserar om många av männen jag ser på stan/tunnelbanan/gymmet! ;) Onanerar två-tre gånger varje kväll nästan. Vart utan sex alltför länge och skulle behöva ett riktigt skjut!!

• MrBrum

Anonym (Amand­a)

Vart bor du då? Kanske kan hjälpa dig? ????

• joon1

Går på jobbet med hårt tryckinnanför jeansen. Kul när man ser kvinnorna spana lite generat mellan benen.. får se till att göra något åt det snart :)

Njut mer
  • Anonym (Amanda)
    MrBrum skrev 2016-01-08 07:14:30 följande:

Anonym (Amand­a)

Vart bor du då? Kanske kan hjälpa dig? ????

En av anledningarna till att det var länge sen är att jag inte tar vem som helst!
  • HerrZ

är kåt för det mesta känns det som, lite jobbigt att sitta på jobbet med en aggressiv orm i brallan som hela tiden vill sträcka på sig.
    Försöker lösa det en till flera ggr per dag men det verkar bara göra saken värre... 

• workoutbabe

Ligger kvar i sängen och tänker på nattens sexande och blir onekligen jävligt kåt.

• workoutbabe
    joon1 skrev 2016-01-08 07:59:09 följande:

Går på jobbet med hårt tryckinnanför jeansen. Kul när man ser kvinnorna spana lite generat mellan benen.. får se till att göra något åt det snart :)

Ska du be dom sluta spana då eller? ;)
  • HerrZ
    joon1 skrev 2016-01-08 07:59:09 följande:

jag hade spanat helt klart ;)
  • Anonym (Stjärna)

Väldigt. Skulle önska att någon kom och tog mig här och nu. Känner att jag är våt och redo. En riktigt stor och hård kuk som kom i mig ordentligt och hårt tills jag skrek av orgasm..åhh

• HerrZ
    Anonym (Stjärna) skrev 2016-01-08 11:10:37 följande:

Väldigt. Skulle önska att någon kom och tog mig här och nu. Känner att jag är våt och redo. En riktigt stor och hård kuk som kom i mig ordentligt och hårt tills jag skrek av orgasm..åhh

vart finns du då?
Svar på tråden Kåt just nu?