Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Den är awesome, Tenga har en annan produkt jag verkligen vill ha och ska skaffa när jag har råd :)
Sexleksaker asnajs speciellt när man kan leka tillsammans. Älskar när fästmön använder sin magic wand
Härligt med män som förstår att sexleksaker är ett skönt tillskott. Inte en ersättning.
Jag klarade av det utan hjälp minsann ;) Fast iofs så var väl glasdildon till stor hjälp :D
Ligger i soffan och försöker jobba, men är för kåt. Knölat ner en handduk i trosorna som jag gnider mig mot. Pillar på bröstvårtorna. Någon som är med mig?
Bara säga till om du vill ha hjälp ;)
Ligger i soffan och försöker jobba, men är för kåt. Knölat ner en handduk i trosorna som jag gnider mig mot. Pillar på bröstvårtorna. Någon som är med mig?
Din hand på min fitta, din mun på minbröstvårta (stenhård nu)...
Din hand på min fitta, din mun på minbröstvårta (stenhård nu)...
Ligger i sängen med det hårdaste stånd jag någonsin haft och är sprängkåt och runkar sakta för att få njuta så länge som möjligt