Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Ja det får jag väl säga :)
Ja jag är riktigt kåt min tjej sög av mig från början till Slut 3 gånger igår dom sista 2 inom en halvtimme hon sög på ett sätt hon aldrig gjort tidigare intensivt o långa djupa sug.Fan va härligt.Ser fram emot kvällen.Hon har lovat en repris på gårdagen.Ja man är väl världens lyckligaste kille.
Inte så farligt kåt för tillfället vaknade kåt i morse men ordnade det själv....
Inte så farligt kåt för tillfället vaknade kåt i morse men ordnade det själv....
Småkåt. Nyduschad och ligger på sängen i bara linne med särade ben. Funderar på att plocka fram en dildo eller två :)
Småkåt. Nyduschad och ligger på sängen i bara linne med särade ben. Funderar på att plocka fram en dildo eller två :)
Mmm lägg upp det på bloggen.
Skulle gärna ligga med ansiktet mellan dom benen ;)