• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • jessical
    mannnen skrev 2016-04-16 11:11:54 följande:
    Trevlig helg
    Önskar detsamma
  • jessical
    Meatballsurgery skrev 2016-04-16 20:16:59 följande:

Som fan men sitter och tråkar på jobbet :(

Meatballsurgery skrev 2016-04-16 20:16:59 följande:

Som fan men sitter och tråkar på jobbet :(

kom hem från jobbet för en stund sedan så blir kanske att leka lite med musen sedan somnar så skönt efteråt

• Meatballsurgery
    jessical skrev 2016-04-16 20:22:13 följande:

kom hem från jobbet för en stund sedan så blir kanske att leka lite med musen sedan somnar så skönt efteråt

Retsticka den informationen hjälper ju inte mitt problem även om jag absolut vill hjälpa dig ;)
  • Anonym (Erik)

Ja, jag har den riktigt härliga känslan man får när pungkulorna är sprängfyllda med sperma och kuken reser sig som ett spjut vid minsta vibration eller snuskig tanke.

Och det bästa är att jag kommer att få tömma mig i en varm och våt fitta redan i eftermiddag!! :)

• Dr Hard

Känslan när man vaknar med en stenhård kuk och man vänder sig om och får känna hur den glider in i en blöt fitta direkt Det var skönt

• Anonym (Så j-la redig)
    Anonym (Erik) skrev 2016-04-17 09:52:51 följande:

Ja, jag har den riktigt härliga känslan man får när pungkulorna är sprängfyllda med sperma och kuken reser sig som ett spjut vid minsta vibration eller snuskig tanke.

Och det bästa är att jag kommer att få tömma mig i en varm och våt fitta redan i eftermiddag!! :)

Inte för att förta din känsla men kan inte låta bli att påpeka att sperman lagras inte i pungkulorna utan i sädesblåsan
  • KM36

Är så kåt nu. Kan knappt vänta till ikväll när jag skall koppla upp min cam, sätta mig med mina leksaker och längta efter en dominant kvinna att chatta med

.......
  • jessical

Jo då är allt lite kåt och våt så här på morgonen...

• Dr Hard
    jessical skrev 2016-04-18 09:03:57 följande:

Jo då är allt lite kåt och våt så här på morgonen...

Låter som en bra morgon med andra ord Är också kåt så här på morgonen.
Svar på tråden Kåt just nu?