• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Smastor
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-25 22:20:15 följande:

Äkta vara slår allt i längden. jag onanerar vid behov så det brukar bli varannan eller vart tredje dag.Jag längtar mest att få en tunga mellan benen innan jag får en hård inkörd mellan mina nedre läppar, jag föredrar missionären för jag gillar mycket kroppskontakt.Jag är 25 år sedan två veckor.

Ursäkta mitt torftiga svar 

Ja dör har du faktiskt rätt, missionären i olika utföranden framför någon hundlek :p
  • Anonym (Man 37)
    Äkta vara slår allt i längden. jag onanerar vid behov så det brukar bli varannan eller vart tredje dag.
    Jag längtar mest att få en tunga mellan benen innan jag får en hård inkörd mellan mina nedre läppar, jag föredrar missionären för jag gillar mycket kroppskontakt.
    Jag är 25 år sedan två veckor.

Mmm! Ja, det är ju lite olika med det. Tur det finns! Låter härligt du.. Använder gärna min tunga länge.
    Trevlig ålder :) Du får gärna vara lite grov för min del, bara lockande.
    Kan vara likadan tillbaka, fin rumpa? 
    Var bor du?
  • Anonym (Man 37)
    Äkta vara slår allt i längden. jag onanerar vid behov så det brukar bli varannan eller vart tredje dag.
    Jag längtar mest att få en tunga mellan benen innan jag får en hård inkörd mellan mina nedre läppar, jag föredrar missionären för jag gillar mycket kroppskontakt.
    Jag är 25 år sedan två veckor.

*grov i munnen.
  • Anonym (Monika)
    Smastor skrev 2016-04-25 23:10:54 följande:
    Ja dör har du faktiskt rätt, missionären i olika utföranden framför någon hundlek :p
    Missionären går väl bara att utföra på ett sätt eller har jag missat nått?
  • Anonym (Monika)
    Anonym (Man 37) skrev 2016-04-25 23:33:12 följande:
    Mmm! Ja, det är ju lite olika med det. Tur det finns! Låter härligt du.. Använder gärna min tunga länge.
    Trevlig ålder :) Du får gärna vara lite grov för min del, bara lockande.
    Kan vara likadan tillbaka, fin rumpa? 
    Var bor du?
    Det är tur att det finns fast det är otur att jag inte får äkta vara nu.
    Du är lite av en dröm kille efter som du gillar att slicka länge mellan läpparna där nere.
    Jag får se om det kan bli nått grovt ord nån gång framöver.
    Jag tycker att rumpan ser skaplig ut.
    Jag bor någonstans i Sveland 
  • Smastor
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-27 21:35:48 följande:

Missionären går väl bara att utföra på ett sätt eller har jag missat nått?

Då säger vi så :)
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-27 21:48:24 följande:
    Det är tur att det finns fast det är otur att jag inte får äkta vara nu.
    Du är lite av en dröm kille efter som du gillar att slicka länge mellan läpparna där nere.
    Jag får se om det kan bli nått grovt ord nån gång framöver.
    Jag tycker att rumpan ser skaplig ut.
    Jag bor någonstans i Sveland 
    Jag förstår dig. Saknar du det mycket? Jag blir ofta så kåt att jag blir öm innanför boxersen så skulle verkligen behöva ge en rejäl omgång eller fem till någon lämplig... Det är så alltså? :) Får väl se om jag kan göra det nån gång... Älskar det som sagt. Haha spännande! Framöver säger du. Vi kanske skulle maila så vi får bättre kontakt? Mer chans för att det blir något framöver då :)
    Då tycker jag säkert den är fin :)
    Ok.
  • BBWLady

Lite kåt är jag allt :)

Speciellt som jag gav sambon en avsugning innan han gick till jobbet, utan att begära något av honom. ;)

*BigLady*
  • Anonym (Monika)
    Anonym (Man 37) skrev 2016-04-28 00:19:02 följande:
    Jag förstår dig. Saknar du det mycket? Jag blir ofta så kåt att jag blir öm innanför boxersen så skulle verkligen behöva ge en rejäl omgång eller fem till någon lämplig... Det är så alltså? :) Får väl se om jag kan göra det nån gång... Älskar det som sagt. Haha spännande! Framöver säger du. Vi kanske skulle maila så vi får bättre kontakt? Mer chans för att det blir något framöver då :)
    Då tycker jag säkert den är fin :)
    Ok.
    Man märker hur mycket man saknar det när man inte har nån att ha sex med. Vi får lugnt onanera vidare i väntan på den rätta. Att vi ska ha sex låter osannolikt i mina öron för vi vet inte ett skvatt om varandra  
Svar på tråden Kåt just nu?