• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (osv) skrev 2016-05-05 12:02:39 följande:
    Bete sig juste är alltså lika med att svara på dina kåtmail. Det kan nog få den ståndaktigaste att slakna. Vilken turnoff!!
    Inte för att du har ett dugg med saken att göra men det var på hennes initiativ och dessutom innehöll mailet jag skickade inget av sexuell natur.
  • Anonym (Erik)

Ja, är helt otroligt kåt just nu... Kommer att sätta på en tjej om ca 90 minuter så just nu känns det som om jag har en osäkrad handgranat i byxorna!! :)

• Anonym (badanka)
    Anonym (Man 37) skrev 2016-05-05 11:56:22 följande:
    Var blev du av? Du bara försvann. Inte snällt. Fast det är kanske det som är fördelen med att vara anonym för vissa? Då slipper man bete sig juste.
    Lol, din kåta 27-aring är enligt sin presentation en 46-årig gift tvåbarnsmamma. Kanske kan ha med saken att göra? ^^ 

Gå med i en dejtingsite grabben, du är pinsam.
  • MikaelJ

Oerhört! Har nog inte tömt på snart 2 veckor. Pungen var som en len tennisboll i morse när jag tvålade in den i duschen

• Dazen

Sitter i bastun ensam och är stenhård mellan benen och önskar att jag hade sällskap av någon dam härinne i värmen.

• Mizzteaze

Heta flammor av lust slickar min kropp på insidan... Jag vill dyrka en speciell man idag.. Låter det varma få berusa mina sinnen och kittla mig i väntan på...

Svar på tråden Kåt just nu?