• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (våga)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-07 00:50:08 följande:
    Känns som att de bara leker med mig:) undrar hur mycket våra träffar skulle bli för min skull och hur mycket för att stilla sin egen kåthet på osäkert lammkött :( Vet inte om jag skall skratta eller gråta. :) men denna kväll har varit super skön :)

Känns som att de bara leker med mig:) undrar hur mycket våra träffar skulle bli för min skull och hur mycket för att stilla sin egen kåthet på osäkert lammkött :( Vet inte om jag skall skratta eller gråta. :) men denna kväll har varit super skön :)

Du kan vara lugn över att det skulle vara för din skull. Men det är ju oxå så att du vill läras upp. Detta innebär att du måste ju visa vad du lär dig... Och är du så fin så... Det går ju ej att slicka en tjej utan att bli kåt själv. Man blir ju tokkåt av det Och en träff skulle föregås av mkt mail och annat så DU kände dig säker... Kan lova att du ej skulle ångra dig.....
  • lasslotegel

har just haft tidelag med en av mina trälar!

Lyder minsta vink
  • Anonym (En annan kåt...)
    wilhelm50 skrev 2014-01-07 00:26:37 följande:
    Ja men det blir värre i morgon bitti,men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge (gammalt ordspråk)
    Samma här, men det kan vara skönt att vänta och dra ut på det lite, också. Eller vad säger du? 
  • Anonym (hejsvejs)

Oj vad klyschor som slits här..

• wilhelm50
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-07 02:34:40 följande:
    Samma här, men det kan vara skönt att vänta och dra ut på det lite, också. Eller vad säger du? 

Jo det har du rätt i,gillar att självplåga mig lite,håller tillbaka fortfarande,får se hur länge,
  • Anonym (kåt också)
    Känns som att de bara leker med mig:) undrar hur mycket våra träffar skulle bli för min skull och hur mycket för att stilla sin egen kåthet på osäkert lammkött :(
    Vet inte om jag skall skratta eller gråta.
    :) men denna kväll har varit super skön :)

Ja skulle göra det lika skönt för dig tjejen som du gör för migFlört  Kram vi höres..Tyckte det var jätte skönt ja med..
  • villbusa
    Känns som att de bara leker med mig:) undrar hur mycket våra träffar skulle bli för min skull och hur mycket för att stilla sin egen kåthet på osäkert lammkött :(
    Vet inte om jag skall skratta eller gråta.
    :) men denna kväll har varit super skön :)

heta kåta träffar är väl för bådas skull! Annars har du fått tag på fel partner.....Solig
  • Anonym (En annan kåt...)
    wilhelm50 skrev 2014-01-07 10:17:45 följande:

Jo det har du rätt i,gillar att självplåga mig lite,håller tillbaka fortfarande,får se hur länge,
  • wilhelm50

Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-07 22:02:09 följande:
    Gör du likadant eller,nyfiken naturligtvis
Svar på tråden Kåt just nu?