• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • InTheShadow

Här kan man ju inte vara längre, så ni håller på?!Förvånad Skäms

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-06 23:22:28 följande:
    Nu börjar jag slicka igen.
    Du njuter, suger, ett finger är nu i dig och smeker dig, in upp mot baksidan av klittan där g punkten sitter.

Hittar det där lite knottriga området och smeker dr samtidigt som tungan slickar och munnen suger in hela området.

Märker på dig att du kommer närmre och närmre, ditt underliv börjar röra sig lite.
    Nu lite mer, du trycker dig mot mitt finger.
    Roterar underlivet.
    Nu tar du ut kuken och börjar stöna mer och mer, känner hur du börjar förkrampa lite.
    Då för jag in ett välfuktat finger i din stärt och du EXPLODERAR i en makalös orgasm, du skriker, lätt.
    Kramar mina fingrar med dina båda hål.
    Du skakar och till slut faller du framåt och ramlar ihop på mig, fingrarna fösöker jag ha kvar så länge som möjligt och det slutar med att du slår bort handen för du är sådär efterorgasmkänslig....

Jag är inte känslig efter:) men trodde bara män Hade g punkt.. Kanske jag är det efter g org:) jag ligger på dig med mina orgasmsafter droppandes på dig är så kåt att jag inte vet vad jag skall göra.....
  • Speak up
    InTheShadow skrev 2014-01-06 23:26:36 följande:
    Här kan man ju inte vara längre, så ni håller på?!Förvånad Skäms
    Trodde väl att du inte skulle tycka om det... Flört
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:23:11 följande:

Du måste vara försiktig... Iaf i början mmm klart jag vill.. Skulle älska mer av en erfaren man. Mer.... Vill ..

Härliga du !  Då hade jag tagit din härliga hand och fört den till analan ,  så hade du fått smeka runt ditt röv hål sakta!Så  kör du med kanin i fittan fortfarande , så det känns som min styva kuk är i dig.... Smeker du analen nu isåfall tar du lite saliv på o för sakta in ett finger, samtidigt som du knullar fittan med kaninen!   Har du i båda nu?
  • Anonym (våga)
    Du ligger nu i fosterställning och skakar lite lätt, nästan gråter.
    Jag reser mig upp.
    Tar tag i ditt ena ben, drar det rakt, sätter mig på det.
    det andra viker jag upp mot dina bröst.
    Nu är musen där alldeles nyslickad.
    Tar tag om min stenårda.
    Sätter den i öppningen, lirkar till lite, nu är halva ollonet inne.
    Pressar sakta men bestämt mig in i dig, nästan hela kommer in innan du ryggar lite.
    Nu tar jag ena handens tumme, sätter den på din ömma klitta, med den andra handen masserar jag din stärt.
    Du är så fin, rumpan är makalös och nu börjar jag knulla din härliga fitta.
    För varje gång nu i början försöker jag komma liite längre in.
    Nu så börjar jag ta dig HÅRT, det klatchar till näe våra kroppar möts.
    Dina bröst gungar fint och ditt ansikte vrider sig av vällust.
    Jag för nu in andra tumen i din stjärt du gnyr, jag känner hur tummen stimulerar mig själv.
    Ökar takten trycket, smeker din klitta intensivare, och nu kommer vi samtidigt i varsin andra underbara orgasm.....
    Du får nu din tighta mus fylld med varm härlig sperma som kommer sippra ur dig lääänge...
  • Anonym (Ung & kåt)

Vad skönt när din hand klatschar min brasilianska häck.., värmen från handen sprider sig till min fitta och blir om möjligt kåtare..

Måste hitta min andra dildo.. Mycket grövre kukliknande med ett härligt rejält olon... Bara provat den. Var lite stor fick bara in toppen. Men den har ett mycket diskretare vibrator. Kaninen låter för mycket.

• Anonym (våga)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:27:57 följande:

Jag är inte känslig efter:) men trodde bara män Hade g punkt.. Kanske jag är det efter g org:) jag ligger på dig med mina orgasmsafter droppandes på dig är så kåt att jag inte vet vad jag skall göra.....
    Hur skulle jag kunna veta det, kanske så att du ej har upptäckt det ännu bara, för du ej har blivit ordentligt omhändertagen....
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 23:32:03 följande:
    Härliga du !  Då hade jag tagit din härliga hand och fört den till analan ,  så hade du fått smeka runt ditt röv hål sakta!Så  kör du med kanin i fittan fortfarande , så det känns som min styva kuk är i dig.... Smeker du analen nu isåfall tar du lite saliv på o för sakta in ett finger, samtidigt som du knullar fittan med kaninen!   Har du i båda nu?

Mmmm fingrarna går bra. Ligger på rygg och smeker klittan med min stora och leker med kaninen därbak försöker... Lite måste pausa med stora så jag kan skriv samtidigt... Som kaninenahhh hhhhvxvcc
  • InTheShadow
    Speak up skrev 2014-01-06 23:29:30 följande:
    Trodde väl att du inte skulle tycka om det... Flört
    Skönt att slippa! Jag läser min bok och är nöjd med det Drömmer
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:39:35 följande:

Mmmm fingrarna går bra. Ligger på rygg och smeker klittan med min stora och leker med kaninen därbak försöker... Lite måste pausa med stora så jag kan skriv samtidigt... Som kaninenahhh hhhhvxvcc

Har du vänt på dig nu!  Vad har du i analen nu då?  Och i fittan?
Svar på tråden Kåt just nu?