• Flashbulb

Desperata singeltjejer

Anonym (singeltjej) skrev 2013-03-10 11:07:02 följande:
    Jag gillar tänade kroppar på män och jag är själv  vältränad och anses av många män ha en "perfet" kropp.... och Nej,  det är inte en 5årig lärarutbildning det handlar om utan nåt betydligt tyngre..
    Så du tror att en kvinna vars kroppsform är smal är en perfekt kvinno kropp?? Jesus.

Jag som kille är 28, har varit singel i 7 år nu. Helt sjukt att det gått så lång tid nu men jag vet att jag är en väldigt bra kille.  Finns inte en chans i världen att jag skulle sänka mina krav bara för att ha någon. Antingen ska jag ha någon som gör mig knäsvag eller inget alls. Tyvärr är det bara 2 tjejer på 5 år som attraherat mig fullständigt. Jag älskar kvinnor som är charmiga, vågar göra bort sig, bjuder på sig själva. Inte är rädda för något, lite jävlar anamma i dem. Är så jävla knäsvag för sånt..Tyvärr är 99% av alla tjejer så jävla tråkiga idag. Fredagsmys x 52v per år orkar jag inte med. Jag vill leva och det nu! Många är också blyga, stela och vågar ej säga vad de tycker, inte attraktivt för fem öre.

Utseende bryr jag mig inte ett piss om, det är bara ett skal. Kroppsform bryr mig inte om heller. Det är hela paketet jag vill åt, det är hennes personlighet jag ska leva med, ej något utseende.  Skulle heller ej vilja delta någon över 30. Ibland tror jag att jag alltid kommer att förbli singel och det kanske jag kommer att vara men hellre att vara singel än att ha någon att nöja mig.
  • Flashbulb
    Anonym (Svar) skrev 2013-03-10 15:42:51 följande:
    Diskuterade det ämnet på ett annat forum. Den mest rimliga förklaringen jag finner är att:
    För att det alltid är enklare att ge upp- så man nöjer sig med det man får- kanske inte det man vill ha. Sedan har jag spekulerat i - att det verkar vara låg status på att vara singel kvinna bland andra kvinnor. Men sedan finns det också en uppfattning om att kvinnor i relation kanske blir ifrågesatta om deras partner verkligen är intresserad.

Så ja- status grej? Man ska ha så perfekt liv, partner som möjligt? Då är man en i gänget.
    Brukar det inte vara så att nöjer man sig med ett förhållande, så är risken större att man i framtiden kommer att vara otrogen om man hittar det man verkligen vill ha?
Svar på tråden Desperata singeltjejer