Inlägg från: Anonym (Singelman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Singelman)

Desperata singeltjejer

Men det spelar väl ingen roll om ursprunget? Alla vill väl ha jämlikhet, det måste väl då också vara på lika villkor! Det sägs ju att omvänd kaskad kallas trekant, varför kan inte då unga singel kvinnor jobba med en svetts?

• Anonym (Singelman)
    Fiona M skrev 2013-03-12 20:41:17 följande:
    va?
    Ah! vetefan... är så kass på att formulera mig
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (singeltjej) skrev 2013-03-13 16:07:27 följande:
    Det handlar inte om status, denna tråd handlar om desperata singeltjejer.
    Och en del om yrkesval väl?
  • Anonym (Singelman)
    Freddy skrev 2013-03-18 00:09:49 följande:
    Det intressanta är varför du stör dig på att de här tjejerna värderar att leva i relationer så högt, du verkar varken känna samhörighet eller medkänsla till dem utan bara störa dig på dem. Varför då de angår ju inte dig.

Du lever ju i en annan värld åtrådd och eftertraktad som du är med möjligheten att välja och vraka, du behöver ju bara se till att inte spendera tid på platser där det finns losers. Umgås inom din klass, var inte så blyg.
    Äsh! Det är väl allmänt känt att tjejerna styr världen med sin fisklukt! 

• Anonym (Singelman)
    Anonym (singelpappan) skrev 2013-03-18 19:57:49 följande:
    Finns bara en sak att konstatera... Folk är sjukt ytliga..
    Är man inte kopparbrun och har sexpack så är man inte intressant på marknaden..
    Man kanske kan testa "brun utan sol" och ett sexpack kan man ju alltid köpa hem. Fast jag håller med, det går trögt som fan på nätet, har själv annonserat efter kvinnor på Blocket ett helt år, får knappt något svar, bara någon djävel som vill sälja sina sommardäck!

• Anonym (Singelman)
    Anonym (singeltjej) skrev 2013-03-18 20:42:11 följande:
    Jag hade gärna träffat nån via kontakter men har inte så många kontater som kan ledaa till att jag träffar en kille.
    Äh larv, upp med muttan bara på en sajt skall du se att alla skärmrunkare skickar tonvis med mejl till dig,, eller så lägger du upp en profil med hjärtat, hur snäll du är mot barn, att du älskar att städa och gillar att ta in posten osv. så skall du se att det finns killar med avsikt för ett seriöst förhållande också.
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (singeltjej) skrev 2013-03-18 21:15:35 följande:
    Måste jag älska att städa för att hitta en relation enligt dig?
    Inte alls! Jag larvade mig. Men låtsas att du lägger upp en profil här, hur skulle du formulera den? 
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (singeltjej) skrev 2013-03-18 21:28:23 följande:
    Jag skulle nog skriva typ såhär:

"Jag är en singeltjej som  jobbar med xx och gillar att träna på fritiden och umgås med vänner och familjen. 

Som person är jag ganska tjejjig men är även rak och praktiskt lagd. 

Söker en manlig man som också precis som jag gillar att träna."

Kanske eventuellt skulle skriva mer men i stora dragh så ,..
    Ja.... det ser väl bra ut, tror inte jag förstått problematiken, har du svårt finna kontakt med rätt snubbe? är det vad du menar?
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (singeltjej) skrev 2013-03-18 21:38:40 följande:
    Nej det var bara ett sidospår. Tråden handlade egentligen om andra saker från början.
    Oki jag ser det nu, men det där med knullat då, hur viktigt är det för dig? Eller är det både samliv och kärlek du söker? Man vet ju aldrig i dagens läge där liggat verkar vara i fokus, inte minst för kroppsfixerade människor man ser i träningshallarna 
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (singeltjej) skrev 2013-03-18 22:14:36 följande:
    Jo men vad jag menar är att vissa killar menar att man måste vara vältränad och snygg för att ens komma på fråga för tjejerna och jag tycker inte att det stämmer för det finns massor av tjejer som inte heller är vältränade och snygga och om killarna letar där så är det nog inga problem. Jag tror att problemet främst ligger i att dessa killar vill ha supersnygga tjejer och när de får nobben så tycker de att det är hopplöst att hitta en partner.
    Skitsamma hur dem ser ut. Med en peruk och lite fantasi går det mesta, i mörkret är alla kroppar varma

• Anonym (Singelman)
    Anonym (singeltjej) skrev 2013-03-18 22:48:05 följande:
    Ja men om du inte har höga krav på utseendet har jag svårt att se varför du inte skulle kunna träffa nån. Är du social och framåt?
    Den sanna skönheten strålar inifrån, låter kanske som en kliche men det är personen och personligheten som är vackert och attraktiv, den som inte ser det är förmodligen inte fullt ut förmögna att älska heller, alltså inget att satsa på.
Svar på tråden Desperata singeltjejer