systersandra skrev 2013-05-27 21:16:43 följande:
Gratulerar till att du blev godkänd.
Jag vet nu varför mitt brev dröjde,ringde koordinatorn idag och tydligen behöver de kompletterande uppgifter från vårdcentralen för att jag tidigare varit utredd för cushings syndrom men detta var avfärdat för 1,5 år sedan så jag är inte godkänd förrän vårdcentralen skriver tillbaks till dem att jag inte har denna sjukdom.
Lite strul kan man säga så detta tar väl lite extra tid,de är ju inte direkt snabba på vc.
Men nu ska jag baske mig utnyttja vårdgarantin då jag inte tänker vänta så länge....
Vi får se när jag blir godkänd då får jag ringa vårdgarantinsamordnaren.
Vi får se vem som blir opererad först,säkert du haha.
TACK, jag är toppenglad!!! Tråkigt med att det strulade till sig med ditt brev, men kanon att du ringde och ordnade upp det! Sa de hur länge det skulle ta, ungefär innan du fick brevet? Jag hoppas nämligen att mitt "fall" kommer upp redan nu på fredag eftersom läkaren skulle försöka få med mig redan då, men sen är jag också
en galen optimist när det gäller allting!!!

Och då kanske mitt brev kommer redan i slutet av nästa vecka... Sen får man ju se vad det står i brevet också, om det är döööölänge tills OP eller om det är dags för det fria vårdvalet (det lutar åt det för min del)! (
grubbel, grubbel 
)
Hur som helst så ha en toppenonsdag och så håller jag så klart tummarna att du får veta redan denna veckan!!!