• Anonym

Du som är mellan 25-30 år, har du fått rynkor än?

Som rubriken lyder.

Skriv gärna din ålder när du svarar.

Har du fått ålderskomplex? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-10 12:21
    Använder ni rynkkräm?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-10 12:22
    Vilken ålder ska man börja med antirynk kräm?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-10 12:22
    Vilken ålder ska man börja med antirynk kräm?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-10 12:23
    Vid vilken ålder fick ni rynkor?

• Svar på tråden Du som är mellan 25-30 år, har du fått rynkor än?
  • Stålmamma

Snart 27år har inga rynkor än. Jag har en sjuk åldersnoja vill verkligen inte bli äldre med allt vad det innebär

• Anonym
    Stålmamma skrev 2013-03-10 12:18:42 följande:
    Snart 27år har inga rynkor än. Jag har en sjuk åldersnoja vill verkligen inte bli äldre med allt vad det innebär
    Jag har också en fruktansvärd ångest över att åldras. Fy, vad jobbigt!Rynkar på näsan
  • Anonym

hej 29 år och inga rynkor.
    Dock har jag hittat runt 15 gråa hår under det senaste året, alla utryckta på en gång {#emotions_dlg.djavulsk}

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-10 12:22:28 följande:
    hej 29 år och inga rynkor.
    Dock har jag hittat runt 15 gråa hår under det senaste året, alla utryckta på en gång {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jösses, hur är det möjligt att få gråa hår så tidigt? Beklagar.Rynkar på näsan
  • Edda2

Inga rynkor (blev 31 nu i feb)
    Dock började jag få gråa strån när jag var 18 och ja de är ju en del nu. Så känner mig ibland lite äldre ;)
    Men har ingen nåja direkt för att bli äldre på så vis.

• Anonym

25 och har både gråa hår och är rynkigare än tidigare men skulle inte kalla mig rynkig. Det syns inte när jag är avslappnad i ansiktet. Bryr mig inte om det, det är en del av livet. Tvärtom tycker jag förändringarna är fascinerande. Jag mår bra i min kropp och tror att det är där det ligger.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-10 12:24:39 följande:
    Jösses, hur är det möjligt att få gråa hår så tidigt? Beklagar.Rynkar på näsan

Ha ha, jag vet. Har mörkt hår så antar att det syns bättre.
    En sak som är positivt är att alla hår varit sådär silver fina istället för smuts grå.
    Men ändå!!!För tidigt.  
Svar på tråden Du som är mellan 25-30 år, har du fått rynkor än?