• Anonym (trött!!!!!!!!)

v 41!

Är gravid i v 41 och är sååå jävla less!! Vad skall man göra för att fördriva sin tid? letar tecken hela tiden att förlossningen är nära. Känner ingenting förutom att de gör ont mellan benen när bebisen huvud rör sig.....
    Finns de några fler som inte kände något innan? Orkar inte leta tecken längre.. 

• Svar på tråden v 41!
  • Anonym (Gravidockså)

Du kan ju pröva starta förlossningen med ''huskurer''

• Anonym (trött!!!!!!!!)

har druckit hallonbladste och sex, men nee ingenting.Har till och med varit på IKEA Tungan ute

• Anonym (Gravidockså)
    Anonym (trött!!!!!!!!) skrev 2013-03-10 20:20:01 följande:
    har druckit hallonbladste och sex, men nee ingenting.Har till och med varit på IKEA Tungan ute
    Dansa till musik? Äta ananas? 
  • Anonym (trött!!!!!!!!)

jaaa kanske får testa det :P är dock jääävligt trött hela tiden.. men äta ananas kan man ju testa

• Anonym (Gravidockså)
    Anonym (trött!!!!!!!!) skrev 2013-03-10 20:21:31 följande:
    jaaa kanske får testa det :P är dock jääävligt trött hela tiden.. men äta ananas kan man ju testa
    En gravid bloggare skrev att hon ska testa o starta förlossningen med ananas, (hon hade prövat massa grejer) nästa inlägg skrev hon från förlossningen

Jaja, är avis på dig, du ska ju få din bebis när som helst! Jag har många veckor kvar i graviditeten  
  • Satiin

haha jag provade allt, åt ananas till jag fick blåsor i munnen, gick promenad under fullmånen mitt i natten osv. Blev bara tröttare av alla försök. Hon kom 9 dagar över tiden (9 år), och vips så kändes det som 9 timmar!
    Nu är jag gravid igen och all den där väntan är helt bortglömd ;)

När du slutar försöka få ut barnet, kommer det är min gissning ;)

• Anonym (trött!!!!!!!!)

får testa ananas imorgon när jag orkar gå till affären :P
    man får bara sånna jävla blåsor i munnen av de :P 

• Anonym (Gravidockså)
    Anonym (trött!!!!!!!!) skrev 2013-03-10 20:27:28 följande:
    får testa ananas imorgon när jag orkar gå till affären :P
    man får bara sånna jävla blåsor i munnen av de :P 
    Glöm inte och uppdatera när du får din bebis, om du vill. Det skulle va kul o veta :)
  • Anonym (trött!!!!!!!!)

jaaa om han nu kommer .... :P
    känns bara som en evighet när man gått över tiden usch 

• Anonym (trött!!!!!!!!)
    Satiin skrev 2013-03-10 20:27:11 följande:
    haha jag provade allt, åt ananas till jag fick blåsor i munnen, gick promenad under fullmånen mitt i natten osv. Blev bara tröttare av alla försök. Hon kom 9 dagar över tiden (9 år), och vips så kändes det som 9 timmar!
    Nu är jag gravid igen och all den där väntan är helt bortglömd ;)

När du slutar försöka få ut barnet, kommer det är min gissning ;)
    Jaaa, tänkte de igår " ne nu ger jag fan upp, han kan stanna kvar där inne"
    men är bara så trött, blir mer o mer svullen för varje timme känns de som :P 
Svar på tråden v 41!