Inlägg från: Anonym (trött!!!!!!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trött!!!!!!!!)

v 41!

Är gravid i v 41 och är sååå jävla less!! Vad skall man göra för att fördriva sin tid? letar tecken hela tiden att förlossningen är nära. Känner ingenting förutom att de gör ont mellan benen när bebisen huvud rör sig.....
    Finns de några fler som inte kände något innan? Orkar inte leta tecken längre.. 

• Svar på tråden v 41!
  • Anonym (trött!!!!!!!!)

har druckit hallonbladste och sex, men nee ingenting.Har till och med varit på IKEA Tungan ute

• Anonym (trött!!!!!!!!)

jaaa kanske får testa det :P är dock jääävligt trött hela tiden.. men äta ananas kan man ju testa

• Anonym (trött!!!!!!!!)

får testa ananas imorgon när jag orkar gå till affären :P
    man får bara sånna jävla blåsor i munnen av de :P 

• Anonym (trött!!!!!!!!)

jaaa om han nu kommer .... :P
    känns bara som en evighet när man gått över tiden usch 

• Anonym (trött!!!!!!!!)
    Satiin skrev 2013-03-10 20:27:11 följande:
    haha jag provade allt, åt ananas till jag fick blåsor i munnen, gick promenad under fullmånen mitt i natten osv. Blev bara tröttare av alla försök. Hon kom 9 dagar över tiden (9 år), och vips så kändes det som 9 timmar!
    Nu är jag gravid igen och all den där väntan är helt bortglömd ;)

När du slutar försöka få ut barnet, kommer det är min gissning ;)
    Jaaa, tänkte de igår " ne nu ger jag fan upp, han kan stanna kvar där inne"
    men är bara så trött, blir mer o mer svullen för varje timme känns de som :P 
  • Anonym (trött!!!!!!!!)
    AnnC skrev 2013-03-10 20:57:16 följande:
    Jag kände ingenting innan, inga tecken alls. Värkarna började ett par timmar efter jag varit ute på en lång promenad på 5,5 km. vet inte om det var det som satte igång det men kanske ;)
    hoppas mina sätter igång snart!! hur kändes de? gjorde de skitont från första början?
  • Anonym (trött!!!!!!!!)

Tack!! vad gulliga ni alla är Hjärta
    detta gav mig lite extra krafter faktiskt. :)
    kramar 

• Anonym (trött!!!!!!!!)

Legat vaken sen 7 av kraftiga sammandragningar. Dom gör inte ont men blir ändå jobbigt när dim kommer...

• Anonym (trött!!!!!!!!)
    Anonym (Gravidockså) skrev 2013-03-11 09:00:04 följande:
    Kanske på g idag eller imorgon?

Jag hoppas verkligen de! När har du bf?
  • Anonym (trött!!!!!!!!)
    Anonym (Gravidockså) skrev 2013-03-11 09:04:05 följande:
    Har kikat in i andra bf trådar, folk som gått över tiden och vääntat på bebisen.. Och sen nästa gång jag kikar in i tråden så har dom fött sin bebis, nu när jag kikade igen så har dem personerna 2 mån gamla bebisar liksom. Tiden går bra fort när man väl får sitt barn

Jag har bf i augusti, med andra ord en evighet dit  
    Jaa de verkar gå så himla snabbt när dom väl är ute!! jaa, men då hoppas jag att följa dig sen när du är på sista dagarna! *:D
  • Anonym (trött!!!!!!!!)

Ja, hoppas verkligen det är på g!!  Varit på långpromenad och handlar alkoholfritt vin så skall sitta på ballkongen snart och bara slappa i solen.

Ni som också är helt svullna, blir era fötter också nästan blå? plus händerna är nästan helt vit/röd prickiga! ser jätteskumt ut. 

• Anonym (trött!!!!!!!!)

Nee tyvärr inte. Men är öppen 1.5 cm.. vet dock inte vad de betyder. Om de dröjer länge eller är på g.

• Anonym (trött!!!!!!!!)
    sagoslott skrev 2013-03-11 22:28:18 följande:
    Det betyder att det kan vara på gång men det behöver inte betyda något heller tyvärr.. Jag vet att det är segt, har själv gått över med båda mina...

Men är det på g så kan spermier påskynda (annars gör det ingen verkan vad jag har förstått) ett annat tips är att putsa fönstren, det har blivit ett skämt i orten jag bor då tre av mina väninnor putsade fönstren samma dag som det sattes igång

Bebisen kommer ut förr eller senare, det är tungt , men värt det vi får hoppas det kommer igång snart!

Ja de får komma av sig själv. Är ute på promenad mycket och städar och sånt.. men händer inte så mycket. Sammandragningar från imorse håller fortfarande i sig. Men tycker inte de gör så ont mest jobbigt när de trycker på som de känns som.
  • Anonym (trött!!!!!!!!)

Ingen bebis.. ska in snart igen

• Anonym (trött!!!!!!!!)
    Anna87an skrev 2013-03-13 19:13:31 följande:
    Har det blivit en bebis nu? Jätte nyfiken :)
    tyvärr inte, men barnmorskan sa idag att hon är säker på att han kommer till helgen. Vi får väl se om hon har rätt :) myyyyyycket sammandragningar, men tycker inte de gör så ont, får hoppas dom gör lite nytta iallafall.
  • Anonym (trött!!!!!!!!)

Gud vad trött jag blir!! jättekraftiga sammandragningar som inte gör speciellt ont! 
    Hur länge skall detta hemska hålla på egentligen!!! blir så less över att de aldrig drar igång på riktigt! 

• Anonym (trött!!!!!!!!)

Åkte in i torsdags eftersom jag hade så kraftiga sammandragningar. Visade sig att de va vattnet som gått för 2 vekor sen trotts att dom sa att de bara var flytningar. Dom satte igång mig på en gång eftersom infekionsrisken va så stor. Fick havandeskapsförgiftning och började krampa. Så himla tur jag åkte in. Han föddes i lördags 50 timmar efter vi kom in. Heeemska timmar. Men får massa mediciner nu och bebisen också.Väger 2930g och 50lång. Lite för lliten för v 42 så han får ersättning och sånt. Men allt är bra tack för allt stöd. Massa kramar

• Anonym (trött!!!!!!!!)

Var inne på kontroll 3 gånger. Dom kollade snabbt med gynundersökning och sa att jag hade fel varje gång. Sjukhuset har gjort en anmälan nu. Kramar

Svar på tråden v 41!