• yohio

Vår 18-månaders tar all vår energi! (långt)

Det är inte så ovanligt i den åldern ! Mycket som händer hos ett barn o dessutom är det ganska nytt med förskola !
    Varför inte ge välling på natten om barnet vill ha ? Max tre mål välling per dygn brukar man rekommendera !
    Han kanske behöver aktiveras på dagarna ? Han kanske behöver sova mera eller mindre på dagen ?

• yohio

Ja men det är ingen fara att ge välling på natten i så låg ålder ! Lite tidigt att börja bryta tycker jag när barnet är krångligt med sömnen !

• yohio

Snigeln : Att bli torr på natten kommer oftast av sig själv o oftast är det inte något man behöver lära dom vid 18 mån !
    Sen är det bättre att försöka bli torr på dagen först !

• yohio

Det är ju väldigt liten chans att det är just det han vaknar av , är väldigt få barn i den åldern som gör det om en nån !

• yohio

Snigeln : Du har ingen aning om det var för att ditt barn var kissnödig ändå , det kan ju faktiskt vända av andra anledningar :)

• yohio

Min dotter ropar oxå så på nätter ibland men det är endast för att hon vill upp o vet att jag tar upp henne då

• yohio

Fast bra blöjor känns inte våta

• yohio

Olika blöjor fungerar bra på olika barn ! Vi har pampers o dom känns inte blöta alls fast dom är blöta ! Har provat Libero men dom känns våta på en gång

Svar på tråden Vår 18-månaders tar all vår energi! (långt)