Inlägg från: Caroline 696 |Visa alla inlägg
  • Caroline 696

Vår 18-månaders tar all vår energi! (långt)

hej. Var snart 17 manaders later valdigt likt din son. Han far oxa ofta ilske utbrott och slanger mat och saker omkring sej. Han ar heller alldrig still utan gar fran grej till grej i huset.. tror nog det ar valdigt normalt i den aldern eftersom dom har fattat att man kan fa sin vilja igenom. Tycker dock att det var forvirrande som foralde da skrik for ett antal manader sen betydde att barnet behovde nagot sasom mat somn eller annay. Darfor tror jag ayt det kan vara tufft att saga nej nu och sta for det, dom later ju sa panikslagna:( vad jag ville saga ar angaende nattsomnen ar att du kanske ar lite for snabb med att ga in och trosta och lyfta upp? min kille vaknar ibland och skriker nan minut men somnar sedan om. Om jag daremot lyfter honom sa borjar han vralskrika och blir klarvaken. Det ar vuktigt att dom sover pa natterna precis som du skriver. Dom liksom vi behover sova utan avbrott dessutom kan det nog bli en vana att vakna upp oxa. Tror oxa du ska forsoka ytan valling pa natten. Lycka till!

Svar på tråden Vår 18-månaders tar all vår energi! (långt)