Inlägg från: pangis |Visa alla inlägg
  • pangis

Många barn

Hej! Jag är en flerbarnsmamma som söker andra flerbarnsmamma. Jag väntar mitt 8de barn i slutet av året. Skule vara kul å få kontakt med er som har 5-6 eller fler barn, De är inte ofta man kommer i kontakt med någon som min situation. Hör av er.

• Svar på tråden Många barn
  • pangis

Därför de är mysigt givande mycket kärlek men även mycket jobb givitvis . Barn ger så mycket. De är bara å fråga. Men de gäller att man tycker om att de händer mycket å att de sällan är tyst hemma. Har du barn? Hur många?

• pangis

Jag jobbar  6 timmar. hinner med de. De gäller å hålla efter hela tiden å planera veckan.

• pangis

Okej kul att du skev lövet2. Min yngsta är 2 år å 10 månader. Hur gamla är dina andra barn?

• pangis

Hej bu å bä! Kul att du hoppar in här. Ja visst är de underbart med många barn. Man får så mycket av dom allt från skratt till roliga kommentarer till gråt mm. Lövet 2 ja de var ut spritt jag har mina lite tättare.

• pangis

Mina barn är pojke 20 flicka 16 på lördag flicka 12 pojke 10 flicka 9 pojke 7 pojke 2. Min flicka blir oxå 13 i dec. De blir nog sista här med, Är ju inte 25 längre.

• pangis

Kul att fler kommer med. Och att de är fler som ska ha bebis i år med. Själv är jag i vecka 10.Skrattande

• pangis

Vad kul att de är så många som är med här. Har inte haft tid att skriva på länge. Som jag skrev när jag starta tråden så har jag 7 barn från 20 ner till 3. Väntar en till i november. Men tror inte den stannar så länge. Tillbringa natten på förlossningen i natt, De hade satt i gång. De blev sprutor. Ska in igen å få mer spruta. Skriver mer sen.

• pangis

Tårtsmulan! Vem menar du ? Vad kul att de bara skiljer ett barn i familjen .Cool

• pangis

Hej ! De har gått bra, Jag var in på lördagen den 3 aug å fick spruta. Sen på kvällen så satte värkarna i gång igen. De blev ambulans in med blåljus. Väl inne så fick jag brickanylspruter för å stopa värkarna. Vart för varnad om att de kunde bli Uppsala om de inte av tog. Men de gjorde de. Tack å lov. Fick åka hem på söndagskvällen. Har inte känt nåt mera.  

Svar på tråden Många barn