• pangis

Många barn

Hej! Jag är en flerbarnsmamma som söker andra flerbarnsmamma. Jag väntar mitt 8de barn i slutet av året. Skule vara kul å få kontakt med er som har 5-6 eller fler barn, De är inte ofta man kommer i kontakt med någon som min situation. Hör av er.

• Svar på tråden Många barn
  • Philippa

Nu blir jag nyfiken, hoppas det är okay att jag frågar:

Varför vill man ha så många barn?? 

• pangis

Därför de är mysigt givande mycket kärlek men även mycket jobb givitvis . Barn ger så mycket. De är bara å fråga. Men de gäller att man tycker om att de händer mycket å att de sällan är tyst hemma. Har du barn? Hur många?

• Philippa
    pangis skrev 2013-03-11 18:20:16 följande:
    Därför de är mysigt givande mycket kärlek men även mycket jobb givitvis . Barn ger så mycket. De är bara å fråga. Men de gäller att man tycker om att de händer mycket å att de sällan är tyst hemma. Har du barn? Hur många?

Jag har två barn och jag tycker det är mer än väl....

Hur hinner du arbeta? Eller är du hemmaföräldrer? 
  • lövet2

Jag har 7 barn men inga småbarn längre (den yngsta är 8 år).

• pangis

Jag jobbar  6 timmar. hinner med de. De gäller å hålla efter hela tiden å planera veckan.

• pangis

Okej kul att du skev lövet2. Min yngsta är 2 år å 10 månader. Hur gamla är dina andra barn?

• lövet2
    pangis skrev 2013-03-11 18:50:54 följande:
    Okej kul att du skev lövet2. Min yngsta är 2 år å 10 månader. Hur gamla är dina andra barn?
    De är utspridda på 20 år, så de är 28, 26, 24, 22, 18, 14 och 8 år.
  • Bu o Bä

Jag hoppar in här också
    Fick mitt femte barn 6 feb i år och nu har man fem st att ge kärlek och att få det samma tillbaka av dem. Helt underbart

• hysteria

Jag hade gärna skaffat en hel massa barn men hur får man plats? Och råd? Och tid?

• lövet2
    hysteria skrev 2013-03-12 10:17:26 följande:
    Jag hade gärna skaffat en hel massa barn men hur får man plats? Och råd? Och tid?
    Plats? Stort hus - i vårt fall 7 r o k.
    Råd? Lev snålt!
    Tid? En hemmavarande förälder.
Svar på tråden Många barn