• Hemera

Väckning

Kort och gott... Hur väcker man en svårväckt tonåring?

• Svar på tråden Väckning
  • MrsKnapa

Vatten, musik, säger attde är en tjej resp kille i telefonen, och framförallt ser till så denne går och lägger sig skapligt!

• hon mot strömmen

Du drar av täcket och tar sedan spray flaskan med vatten och blöta ner tonåringen. Inte populärt men effektivt.

• elyse

Ge tonåringen en egen väckarklocka. 

• Skrit

Vatten?! Vilken hemsk väckning! Beror ju helt på varför man måste väcka! Brand? Ja okej, vatten!

• hon mot strömmen
    Skrit skrev 2013-03-11 20:46:36 följande:
    Vatten?! Vilken hemsk väckning! Beror ju helt på varför man måste väcka! Brand? Ja okej, vatten!
    Du sprayar en gång, händer inget en gång till. Inte häller vatten heller.
  • Skrit
    hon mot strömmen skrev 2013-03-11 20:48:52 följande:

hon mot strömmen skrev 2013-03-11 20:48:52 följande:

När tycker du det är okej? Om han ska upp och passa någon tid? eller för du tycker han sovit för länge? Eller....?
  • hon mot strömmen
    Skrit skrev 2013-03-11 21:02:36 följande:
    När tycker du det är okej? Om han ska upp och passa någon tid? eller för du tycker han sovit för länge? Eller....?

När jag ledsna på att tonåringen inte kliver upp vid tillsägelse ett otal gånger. Det har hänt en gång, räcker med att säga då blir det sprayflaskan, efter det.
  • Skrit
    hon mot strömmen skrev 2013-03-11 21:09:21 följande:
    När jag ledsna på att tonåringen inte kliver upp vid tillsägelse ett otal gånger. Det har hänt en gång, räcker med att säga då blir det sprayflaskan, efter det.

hon mot strömmen skrev 2013-03-11 21:09:21 följande:

Stackars unge! Han/hon har väl en egen vilja och kan bestämma själv hur han/hon vill sova!
Svar på tråden Väckning