• Skrit

Vatten?! Vilken hemsk väckning! Beror ju helt på varför man måste väcka! Brand? Ja okej, vatten!

• Skrit
    hon mot strömmen skrev 2013-03-11 20:48:52 följande:
    Du sprayar en gång, händer inget en gång till. Inte häller vatten heller.

hon mot strömmen skrev 2013-03-11 20:48:52 följande:
    Du sprayar en gång, händer inget en gång till. Inte häller vatten heller.

När tycker du det är okej? Om han ska upp och passa någon tid? eller för du tycker han sovit för länge? Eller....?
  • Skrit
    hon mot strömmen skrev 2013-03-11 21:09:21 följande:
    När jag ledsna på att tonåringen inte kliver upp vid tillsägelse ett otal gånger. Det har hänt en gång, räcker med att säga då blir det sprayflaskan, efter det.

hon mot strömmen skrev 2013-03-11 21:09:21 följande:
    När jag ledsna på att tonåringen inte kliver upp vid tillsägelse ett otal gånger. Det har hänt en gång, räcker med att säga då blir det sprayflaskan, efter det.

Stackars unge! Han/hon har väl en egen vilja och kan bestämma själv hur han/hon vill sova!
  • Skrit
    Elli1 skrev 2013-03-11 21:18:55 följande:
    Skrit: En tonåring har skolplikt och då kan man inte sova hur länge man vill.

Elli1 skrev 2013-03-11 21:18:55 följande:
    Skrit: En tonåring har skolplikt och då kan man inte sova hur länge man vill.

Det var därför jag fråga när hon tyckte det var okej att spruta vatten, när en tid måste passas eller när föräldern tyckte att tonåringen sovit för länge. Då fick jag svaret "När jag ledsna på att tonåringen inte kliver upp vid tillsägelse ett otal gånger. Det har hänt en gång, räcker med att säga då blir det sprayflaskan, efter det" Det svaret tolkar jag som att det inte gäller enbart vid tid utan när föräldern tycker tonåringen sovit för länge. Och det tycker jag är hemskt!
  • Skrit
    hon mot strömmen skrev 2013-03-11 21:32:45 följande:
    Skrit skrev 2013-03-11 21:24:50 följande:
    Det var därför jag fråga när hon tyckte det var okej att spruta vatten, när en tid måste passas eller när föräldern tyckte att tonåringen sovit för länge. Då fick jag svaret "När jag ledsna på att tonåringen inte kliver upp vid tillsägelse ett otal gånger. Det har hänt en gång, räcker med att säga då blir det sprayflaskan, efter det" Det svaret tolkar jag som att det inte gäller enbart vid tid utan när föräldern tycker tonåringen sovit för länge. Och det tycker jag är hemskt!
    Nu vinklar du det som du vill. Ibland kan de inte ligga och sova hela dagen. Jag planerar btw dagen efter hur länge de behaga sova. Jag planerar dagen efter vad son ska göras.

hon mot strömmen skrev 2013-03-11 21:32:45 följande:
    Skrit skrev 2013-03-11 21:24:50 följande:
    Nu vinklar du det som du vill. Ibland kan de inte ligga och sova hela dagen. Jag planerar btw dagen efter hur länge de behaga sova. Jag planerar dagen efter vad son ska göras.

Det var därför jag FRÅGADE, är det en tid att passa eller är det för du tycker ungen sovit tillräckligt. Du skrev inget om tid i ditt svar därför jag tolka det som att det var din vilja som styrde!
Svar på tråden Väckning