Inlägg från: RäserMusen |Visa alla inlägg
  • RäserMusen

Väckning

Ja herre jävlar hade min mor gjort det så hade jag kommit med vattenspannet när hon ligger o sover en minut längre än vanligt..sen hade hon fått säga vad hon ville 

• RäserMusen
    hon mot strömmen skrev 2013-03-11 21:23:37 följande:

Det är lite,skillnad på en vink ock en sprayflaska samt hälla och få en spraydusch.
    hon mot strömmen skrev 2013-03-11 21:23:37 följande:

Det är lite,skillnad på en vink ock en sprayflaska samt hälla och få en spraydusch.
    Visst är det det fast lite hade jag gjort det för att det är en kul grej. Det har hänt en lördagsmorgon faktiskt... då jag hade varit ute på kvällen och hade kommit sent bara för det skulle jag upp tidigt och när jag bad henne fara o flyga så tog hon ett glas vatten var på jag kliver upp går in i badrummet borsta tänder och fick syn på en hink som jag fyller med vatten. Smyger mej in på mamma och häller hela hinken över henne och lägger benen på ryggen innan jag skulle få en smäll. Efteråt typ 10 år så sa hon att hon fick skylla sej själv. 

• RäserMusen

Skall ju tilläggas att jag har världens sämsta morgonhumör desutom. Så lite jobbgt hade min mor och syskon när vi växte upp

Svar på tråden Väckning