• Ziria

Blir det en trea?

Är det flera där ute som sitter och funderar om bebisverkstad för nummer tre ska inledas?

När tanken är tänkt är det svårt att släppa den!

• Svar på tråden Blir det en trea?
  • Ziria

Hehe, jag vet vad du menar!

Vår första är 7 och nästa är snart 4. De börjar bli så stora känns det, så man undrar om man orkar börja om, men samtidigt är det något som säger att man vill!!..
    Och isåfall är det hög tid att starta nu

• Ziria

Jag fyllde precis 33, och min man är 37..

Hur gamla är ni?

• Ziria

Flickan och Kråkan: Grattis! men visst är det så, när man väl har tänkt det, så är det svårt att släppa tanken på den där trean
    Det blir nog så att vi sätter igång snart, det är ju inte ett helt lätt beslut..
    Hur tar de två andra barnen att det kommer en till snart?

emmisss: Va roligt! men har ni tänkt att vänta en stund, eller passa på att köra på när de andra fortfarande är små?

• Ziria

Men du kanske inte behöver vänta fyra år.. jag slutar nästa vecka en 3,5 års utbildning och under den tiden har jag haft fem klasskompisar som fått barn. Vissa tog en termin ledigt och andra bara nån vecka dessutom nu när vi slutar är tre till gravida

Vad kul att du ska plugga! Vad tänkte du läsa?

• Ziria

Så roligt! Det är precis det jag har pluggat socionom!

Jo det är nog inte helt lätt att plugga med en liten, men om man vill så går det nog. Jag började plugga när min yngsta var sju månader.. stunder har det varit jätte jobbigt , men det finns också fördelar med att plugga när barnen är små.

• Ziria

Jag tycker utbildningen har gått lite upp och ner vissa peioder var mycket krävande medan andra riktigt lugna. Schemat har jag upplevt som jättebra. Jag har många i min klass som både har barn och jobbat samtidigt som de pluggat :-O och det har gått bra!

• Ziria

Hej Isabella, så ni försöker på trean nu? Hoppas att det går vägen för er..

• Ziria

Grattis isabella!!!!! Å va roligt håller tummarna för dig nu!

Svar på tråden Blir det en trea?