Blir det en trea?
Är det flera där ute som sitter och funderar om bebisverkstad för nummer tre ska inledas?
När tanken är tänkt är det svårt att släppa den!
Är det flera där ute som sitter och funderar om bebisverkstad för nummer tre ska inledas?
När tanken är tänkt är det svårt att släppa den!
När hade ni tänkt? hur gamla är era?
nr 1 är 3 år och nr 2 är 1 månad...vi har några år kvar...och kommer vänta tills nr 2 är ca 4-5 år i alla fall!
om mn nu är lika sugen då och inte blivit bortskämd av sova hela nätter, mer frihet mm! :)
Hehe, jag vet vad du menar!
Vår första är 7 och nästa är snart 4. De börjar bli så stora känns det, så man undrar om man orkar börja om, men samtidigt är det något som säger att man vill!!..
Och isåfall är det hög tid att starta nu
haha då är ni ju oss om 4 år! ;) hög tid att bestämma er! :)
hur gamla är ni?
Jag fyllde precis 33, och min man är 37..
Hur gamla är ni?
Klart ni ska ha en trea!;)
Vi var i samma sits......om allt går väl så tittar nummer tre ut i juni . Jag är 37 och sambon 38. Vi har en 5-åring och snart 4-åring här hemma. Ska bli spännande
. Känns som det var nu eller aldrig för vår del pga ålder. Har man väl kommit till: "Tja, kanske det vore mysigt med en trea....", så är man nog körd
Jag är 28 min man är 34...
Sååå när minstingen är 4 år så är ju jag 32 och min man 38...samma ålder som ni nästan! :)
Flickan och Kråkan: Grattis! men visst är det så, när man väl har tänkt det, så är det svårt att släppa tanken på den där trean
Det blir nog så att vi sätter igång snart, det är ju inte ett helt lätt beslut..
Hur tar de två andra barnen att det kommer en till snart?
emmisss: Va roligt! men har ni tänkt att vänta en stund, eller passa på att köra på när de andra fortfarande är små?