Inlägg från: stina 86 |Visa alla inlägg
  • stina 86

Blir det en trea?

Har blivit sugen på en tredje,skulle vilja ha en liten tös😃(helst)har två pojkar,2 och 3..problemet är att jag ska söka till högskolan nu till våren..3,5 års utbildning..känns lite jobbigt att veta att man måste vänta 4 år till..

• stina 86

Vill läsa till socionom..skulle sökt till hösten men jag min IDIOT missade sista antagningsdatumen..jo,jag tänkte på att man kunde ta en termins paus men orkar man verkligen plugga sen med en så liten en?mina söner varken är eller har varit speciellt stillsamma av sig..får nog bli så att jag man börjar verkstan sista terminen..läste matte på KOMVUX nu denna terminen..det var inte lätt att få tid till..Grattis förresten,vad har du utbildat dig till?

• stina 86

Jo men det är svårt när man redan har två busar..var utbildningen tuff?jag undrar om jag kommer klara det..jag har kollat på schemat från föregående terminer och det var knappt några heldagar alls och det blev jag glad för,för då kan man ju plugga när barnen är på dagis.har dessutom en bit att köra för att ta mig till skolan...vad vill du jobba med nu då?Eller efter bebisverkstaden rättare sagt😁

Svar på tråden Blir det en trea?