• tindra aliah

    tindra-aliah

    Om ja bara kunde ta tibaka tiden så hade jag gjort det..Mitt liv har raserat totalt.. hur ska jag ta mig igenom detta??jag vill ha min lilla flicka. Om ja inte åkte ti egypten hade allt varit bra intalar ja min hjärna allt skulle sett ut som vanligt..
    men läkarna i sverige i egypten säger att detta är ngt ja inte kunde göra ngt åt tvärtom gjort allt ja kunnat, men det känns inte så det känns som allt e mitt fel..

    Idag fick ja videosen från egypten på lilla fina Tindra-Aliah ja fattar nt.. där ligger min fina flicka o kämpar för livet...har jätte svårt o andas fast hon ligger i respirator.. Ser nästan ut som om respiratorn inte gör sitt jobb.. Ja e så förstörd.. vill bara ha mitt barn tibaka ja kan inte sluta titta på videosen fast ja bara stor gråter..känns som hon e där men ja vet att hon aldrig kommer komma hem.. Då Tindra inte har en pappa som skulle delta i hennes liv har ja inte heller ngn man att sörja med.. inte heller en man att tänka tanken att kanske våga "göra en ny bebbis" men de e inte så att jag vill ersätta tindra med en ny för det finns ingen som kan ta hennes plats mest av allt skulle jag bara vilja ha Tindra-Aliah i magen o vänta på henne.. Min prinssesa var för fin för att var på denna jorden.men fan va orätvisst de känns så orättvisst vill bara skrika vill slå ngn vill ha tillbaka min dotter nu!! många förstår nog inte hur ja har de o det e också skit helt ensam om detta i min tillvaro de e för jävligt det ända ja ngnsin ville ha va min bebbis de ända i livet ja faktiskt ville ha va glad för, älska över allt annat, har aldrig saknat ngn så mkt som ja saknar denna tjej.. fy fan va orättvisst..  min Tindra-Aliah varför blev det så här?? fy fan förlåt mig förlåt att allt sket sig att vi aldrig fick träffas i livet förlåt för att moderkan inte ville som vi ville.
    Jag älskar dig jag gråter för dig jag gråter över dig ja ksn itne sluta tänka om vi bara hade träffats å fått ha ett liv tillsammans så fint allt skulle vara.Nu e allt så svart för mej jag vill itne ens vakna på morgonen varje dag är en dag av tvång ett tvång att vakna ett tvång att leva ett tvång att andas fy fan va ja bara vill ha ett slut på allt det här låt mej också få somna in o få ro.. jag vill inget annat än att vara med min dotter..  fy fan för livet 
        

  • Svar på tråden tindra-aliah
  • EllinorE

    En fin låt som handlar om att förlora sitt barn. Kanske kan den hjälpa, men du kanske inte klarar att höra denna låten.
    Jag kommer aldrig förstå, missfall kan inte jämföras med det du gått igenom.
    Om läkarna säger att det inte är ditt fel så är det inte det heller!



  • tindra aliah
    EllinorE skrev 2013-03-18 17:08:05 följande:
    En fin låt som handlar om att förlora sitt barn. Kanske kan den hjälpa, men du kanske inte klarar att höra denna låten.
    Jag kommer aldrig förstå, missfall kan inte jämföras med det du gått igenom.
    Om läkarna säger att det inte är ditt fel så är det inte det heller!


    " rel="nofollow" target="_blank">

     

    tack så mkt!!en jätte fin låt..orkar ta mej igenom låten just för den e fin..

    ja jag hade en previa placenta som dom inte upptäkt i sverige som börjat avlossnat vilket e helt normalt om man lider av previa vid den veckan som ja miste henne efter 1.5 dygn i v 26 och inte har fått rådet att vara ganska stila om inte sängliggande.. hemma i sverige säger dr att det vart en moderkaksavlossning. men det tror ja inte så mkt på eftersom jag läst att det tar ca 10 min från det att moderkakan lossnar ti barnet dör.. men i mitt fall börja ja blöda ordentlgt kl 1723 å var inte på sjukhuset förräns ca 1.5 timme senare då sjukhuskliniken på hotellt nte tog mej o min vilja att åka med ambulans in ti sjukhuset (tack o lov så fick den dr sparken för att han behandlat mej o tindra dåligt i en mkt krititsk¨situation.. detta fixa fritidsresors chef ner i egypten o jag är henne evig tacksam för min skull o för alla andra mammor som var o kommer komma gravida ditt) väl inne på sjukhuset ca halv åta tar allt sin lilla tid också fast allt e så akut..möter en allmänläkare som kallar på en dr/consulent i gynokologi o obsetrics o han hämta ul apparaten där han konstatera att det var akut. Han tog håll på min säck där barnet ligger förmodligen för att moderakan skulle hålla kvar el ngt om man nu ska tänka på att den va på väg av i främre delen av min livmoder helt centralt över cevrix.vid 21.15 tror ja att ja blev intagen till operationsrummet.sövdes kände de första stygnen, vakna när dr hade tagit ut tindra-Aliah jag såg när barnläkaren gav henne luft med en balong kallar ja den. sen när han gick ut hade vi ögonkontakt o sen somna ja igen,vakna igen när dr skulle sy ihop de sista o va vaken innan röret i halsen var ute..panik ångest o ilamående.. tindra föddes 22.00 enligt hennes födelseatentat..5/2 förlora jag o hon kampen om hennes liv Alah vann henne o nu e hon för evig utanför mitt räckhåll.. mem tack så mkt för ditt svar.det värmde mitt hjärta..{#emotions_dlg.flower}
  • EllinorE

    Herregud vilka hemskheter du har gått igenom kära du!
    Jag kan inte ens tänka mig hur svårt du har det!
    Får du något stöd någonstans?
    Kram 

Svar på tråden tindra-aliah