Pergotime start mars 2013.
Här vill jag hoppa in. Vi är i april visserligen men känner mig välkommen ändå :)
Vi har inte börjat men precis fått utskrivet o väntar bara på mensen för att börja pergo
Här vill jag hoppa in. Vi är i april visserligen men känner mig välkommen ändå :)
Vi har inte börjat men precis fått utskrivet o väntar bara på mensen för att börja pergo
Vi har försökt 16mån utan resultat.
Mannens prov var normalt.
Mitt första blodprov såg bra ut.
Men det andra då dom skulle kolla ägglossning visade att jag inte hade Äl när dom trodde.
Några ggr per år blir cykeln 10 dar längre än någorlunda normalt. Just dom gångerna har jag också fått galet ont, kramper vid ca Äl.
Hade precis så innan nu när jag gjorde vul. Och det visar sig att det var ett ägg som inte vill släppa utan blir kvar. Också det som hänt innan. Några ggr/år alltså. Gör ont men inte farligt.
En liten ägglossningsstörning. Därför dom vill hjälpa på traven. Men blir varannan månad eftersom äggen gör lite själv också ibland.
Inget vul planerat för första kuren. Bara blodprov en vecka efter Äl för o kolla om det hjälpt värdena.
Tack lillajagmaria
Jo det var skönt med mannens provsvar.
Hoppas verkligen det tar sig nu med pergo
Mael
Åh så roligt!!
Stort grattis! Var det på första kuren?
Skönt att höra att det funkar ibland iaf :)
Wile
Frågade aldrig.
Litar på att dom har koll :)
Läste först efter att det var vanligt att få ul
Jag har tänkt samma tanke wile
Spännande wile!
Jag väntar fortfarande på mens.
Känns som en extra lång väntan denna gång! Sätter stort hopp till pergon nu så det är jobbigt att bara gå o vänta o vänta...
Nu är det väl ändå vår tur :)
Men nej mael!
Hoppas inte
Men nej mael så tråkigt!
Lider med dig.
Grattis saraklara
Min mens har äntligen kommit igång. Denna månad var en sån där då jag bara väntat på frk röd. Inte ofta man vill att hon ska dyka upp :)
Men visste att det inte skulle bli nåt denna månad.
Nu med mensen får jag äntligen börja med pergo imorrn! Lite spänd att se hur det kommer att funka.
Biverkningar eller inte...
När tar ni tabletten? Morgon kväll? Till mat?