• Mizzii

Pergotime start mars 2013.

Om man ej känner nått av pergon innebär det då att man ej kommer få ÄL???
    På cd 8 idag 

• Mizzii
    Förväntansfull0406 skrev 2013-06-19 07:45:37 följande:
    Nejdå. Man behöver inträna något öht förrän precis vid äl jag har ägglossat av pergon och jag känner ingenting förutom precis vid äl.

ok bra
  • Mizzii
    Tog ett ÄL-test nu (ENbart på dag 8 idag) och fick starkt ÄL-test dock ej lika starkt som kontrollstrecket men starkt redan såhär på morgonen. Kan det innebära stegring på G eller bara en biverkninga av pergon somger utslag?
  • Mizzii

Nu blir jag lite ledsen här....Någon som kan hjälpa mig?
    Är på cd 8 idag och har i förregår,igår haft ÄL-flytningar redan och imorse då starka ÄL-test men antar det var falska för nu på toa får jag rosa flytningar på pappret
    Vad är nu detta????
    Normalt då man tagit pergo????     

• Mizzii
    Förväntansfull0406 skrev 2013-06-19 12:05:03 följande:
    Mizzi! Ta ett gravtest kanske?

hehe nej jag är bara på cykeldag 8 idag så ingen graviditet här inte.

Hur mår/känner ni innan/vid/under ÄL?   
  • Mizzii
    MoM11 skrev 2013-06-26 09:24:47 följande:
    Ni som tagit pergotime flera gånger, kom äl alltid samma antal dagar efter sista tabletten?

Äl kan bli senare av pergon
  • Mizzii
    MoM11 skrev 2013-06-26 10:06:52 följande:
    Tack för svar! Men jag menade om ni fick äl samma antal dagar efter varje pergokur. Jag har nu tagit min tredje kur, första gången fick jag pos äl test dag 7, andra dag 6. Nu har jag testat dag 5, 6 och 7 utan att få positivt svar. Orolig för att det kanske inte blev någon äl denna månad. Konstigt iom att jag hade äl varje månad innan jag började med pergotime.
    Ni som hade äl innan ni fick pergotime - är det någon som inte fått det med pergotime sedan?

Får du ÄL så tidigt som på cd 6 & 7 ????
  • Mizzii
    Nu börjar alla ÄL-testerna stegra här Ej helt positiva ännu men ej långt ifrån. Innebär det då att jag kan få ÄL inatt/imorgon? Innan har de varigt supersvaga/blanka

Är på cd 15 idag 
  • Mizzii
    Sultanol skrev 2013-06-26 14:04:29 följande:
    Kan man lita på rfsu testen?? Alla 4 visar 2 sträck ???

JA det kan du
  • Mizzii
    Sultanol skrev 2013-06-26 14:16:26 följande:
    Hoppas det!!! Precis vart och köpt andra med så ska testa igen sedan!! Hoppaaaaaaas!!!

Tror du inte behöver hoppas mer
  • Mizzii
    Sultanol skrev 2013-06-26 14:32:07 följande:
    Dom tidiga testen visade också plus!!! Kan inte fatta det!!!!! Det måste ju vara sant nu då!! Tror inte riktigt på det än men... :P

GRATTIS Hoppas man kan joina dig sen så man också får plus
  • Mizzii
    Positiva ÄL-test nu men clearblue digitala visar ingen glad gubbe. Vad ska man förlita sig på?
  • Mizzii
    HAr fått pos på alla äl-tester idag även clear blue digitala bara hoppas det tar sig nu denna gången och att det går hela vägen nu
Svar på tråden Pergotime start mars 2013.