• Hope13

Pergotime start mars 2013.

Hej! Hoppas att det är ok att jag hoppar in i tråden här. Jag har pco och har försökt bli gravid i nästan 2år. Jag är på min tredje pergotime enkelkur. Jag får äl av pergotime men blir ändå inte gravid. Vad kan det bero på?

• Hope13

Tack Sultanol, du har rätt. Jag försöker att inte tänka på det men det går inte, det är jättesvårt. ..jag hoppas att jag lyckas bli gravid den här månaden. Jag har för mig att man provar en annan typ av behandling istället om 3 pergotime kurer inte hjälper.

• Hope13

Ja, det är faktiskt sant att andra faktorer spelar roll. Är det nåt man kan göra för att öka chansen?

• Hope13

Tack Poison82, jag ska börja äta folsyra, har hört gott om den.

• Hope13

Trina- du bör skärpa dig och hitta annat sätt att hantera dina känslor. Jag har också försökt länge men att ge negativa kommentarer och hacka på folk är ingen lösning. Anledningen till att jag är med på den här tråden är för att få stöd från andra som är i samma situation som mig, det sista jag behöver är drama som du skapar. Förväntansfull- Grattisss och håll tummarna för oss andra som kämpar!!! Ignorera Trina det finns alltid människor som inte är glad när man lyckas.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.